| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dissabte, 4 de maig de 2024


dimarts, 21 de febrer de 2006
>

L'Ajuntament renova la imatge turística amb la nova marca Tortosa Turisme per al material divulgatiu i publicitari

GUSTAU MORENO. Tortosa
La regidora de Turisme de l'Ajuntament tortosí, Dolors López, va presentar ahir la nova imatge de la marca Tortosa Turisme, dissenyada pel director d'art de l'empresa Saeta Comunicació, Ignasi Barrera. La nova imatge pretén «modernitzar i donar una imatge més actual del sector turístic de la ciutat, lligant aquesta nova marca a tot el material divulgatiu i publicitari», segons va remarcar López. La marca Tortosa Turisme ja s'ha pogut veure a l'última edició del saló Fitur de Madrid, i també s'ha utilitzat al material gràfic de la Setmana Santa tortosina. Més endavant també s'editarà un nou opuscle genèric, i amb motiu de l'XI Fira de l'Oli de les Terres de l'Ebre, a Jesús, s'instal·larà un expositor en col·laboració amb l'associació de restaurants Plat i Got.

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.