| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dissabte, 27 de desembre de 2025


dissabte, 31 de desembre de 2005
>

Amortir l'impacte de la B-40


Per si algú en tenia cap dubte, la nova línia orbital o quart cinturó ferroviari no és una alternativa a la B-40, el polèmic quart cinturó viari que no s'acaba de concretar. Nadal va ser clar: «La línia no ens estalviarà infraestructures com la B-40, però ens ajudarà a alleujar, modificar o concentrar» un eix viari que, en qualsevol cas, i «amb el nom i el traçat que sigui -va afegir-hi Nadal- ha de ser més eficaç que el quart cinturó tal com va ser concebut fa 20 anys». El pla d'infraestructura de transport del govern català només avança aquest projecte, i especificia que es mantenen les reserves de sòl fetes entre Abrera i Granollers, i matisa que la solució final dependrà del pla territorial metropolità i del pla director de mobilitat de la regió metropolitana, ara en redacció.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>La futura línia de tren de Mataró a Vilanova enllaçarà 19 municipis sense passar per Barcelona

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.