dilluns, 5 de novembre de 2001 >
Germán posa la fantasia i enlaira el Reus
El davanter roig-i-negre va fer dos gols, un dels quals espectacular, i va donar l'assistència del tercer
El conjunt reusenc va estar un pèl desdibuixat a la primera part i va topar amb un rival molt ordenat
La victòria dels de Rubio i la derrota de l'Europa els torna a situar en zona de lligueta d'ascens a segona B
SERGI CASADO
.
Reus
El Reus Deportiu va demostrar ahir, amb una victòria a casa contra el Júpiter, que té arguments per il·lusionar després de la desfeta a Balaguer. L'equip de Rubio, però, va avorrir durant la primera part i no va saber com superar la teranyina del rival, tret d'algunes pinzellades individuals. La segona part va coincidir amb el reviscolament dels roig-i-negres. Germán, a qui la categoria li va petita, va trencar el partit amb un gol de traca i mocador (63'), va sentenciar-lo en el 73' mig de rebot i va ser el creador del tercer, d'Acedo (83'), que tornen a situar l'equip en zona de lligueta. En el temps afegit i en un penal, no va poder arrodonir la seva actuació.
 +
Jarauta controla la pilota pressionat per un jugador del Júpiter.
Foto:
ROSER SANS.
|
3a DIVISIÓ
3 REUS DEPORTIU: Vega (3), Javi González (4), Aloisio (3), Ortiz (3), Claramunt (3), Izuriaga (3), Jarauta (4), Palet (3), Santi Acedo (3), Germán (5) i Fernández (3). Canvis: 45' Sergi Grau (3) per Aloisio, 56' Villar (3) per Izuriaga i 85' Rubén Alonso (-) per Santi Acedo. Altres suplents: Àlex Ródenas (p) i Cristino.
0 JÚPITER: Moreno, Sergio, Jordi, Ramon Pons, Peña, Víctor Álvarez, Marc, Lolo, Pujol, Alberto i Jaume. Canvis: 50' Vega per Jaume, 70' Rubén per Marc i 80' Simon per Victor Álvarez. Altres suplents: Juanan i Oriol (p).
Gols: 1-0 (63') Germán. 2-0 (73') Germán. 3-0 (83') Santi Acedo.
Àrbitre: Codes Benavente. Va ensenyar targeta groga a Izuriaga i Fernández, del Reus, i a Lolo, Alberto i Jaume, del Júpiter.
Públic: Uns 700 espectadors al Camp Nou de Reus.
Incidències: Es va fer un minut de silenci per la mort de Bienvenido Martín Pérez, soci número 8 del CF Reus Deportiu.
Resum del partit:
1'. Germán s'aprofita d'una badada defensiva de Peña, entra a l'àrea, però el seu xut surt a fora a l'esquerra de la porteria.
13'. Gran jugada de Jarauta, que combina amb Germán i aquest amb Santi Acedo ja dins de l'àrea; el davanter centre xuta amb potència i Moreno envia a córner.
20'. Marc remata massa tou a les mans de Vega després que li arribés una pilota morta dins de la petita.
39'. Palet prova de sorprendre Moreno des de fora de l'àrea amb una vaselina que es perd per damunt del travesser.
45'. Nova internada de Jarauta per la dreta, penja a l'olla i Santi Acedo xuta ras i Moreno envia a córner.
49''. Jarauta torna a escapolir-se de tots els defenses que li surten al pas i cedeix a l'espai a Germán, que xuta a fora per molt poc a la dreta de Moreno.
60'. Germán, a la mitja lluna, fa un llançament ras i creuat que surt a fora per la dreta.
63'. Contraatac del Reus conduït per Palet; aquest xuta al pal, Germán agafa el rebuig, retalla dos defenses visitants dins de la petita i supera Moreno amb una vaselina suau i espectacular.
65'. Vega fa lluir el porter del Reus en un llançament de falta des del límit de la frontal.
73'. Germán aprofita una jugada confosa a l'àrea petita i empeny amb la cama la pilota al fons de la xarxa després d'alguns rebots.
83'. Germán recupera una pilota i fa jugada d'extrem per l'esquerra i penja la pilota a l'olla; Jarauta remata al travesser i Santi Acedo s'aprofita del rebuig per marcar el tercer gol reusenc.
90'. Germán llança un penal, amb el vistiplau de Palet que és l'especialista, i el porter visitant atura la pilota.
Els aficionats encara no s'havien assegut quan Germán, que ahir va debutar com a titular, va tenir el primer gol als peus, però el porter Moreno li ho va impedir. Semblava el guió d'un partit vistós, atractiu, però la primera part va estar exempta de qualsevol adjectiu relacionat amb aquest tipus de joc. Els de Rubio van voler controlar des del principi, però van topar amb un rival molt ben arrecerat al darrere. D'entre la mediocritat, Javi Gonzàlez i sobretot Jarauta van ser els únics amb idees.
Després d'uns primers quaranta-cinc minuts avorridots, el partit va començar a fer un gir que resultaria transcendental. Rubio va nodrir el mig del camp amb Sergi Grau i Villar, i la fórmula va funcionar després que es complís l'hora de joc, quan Germán va agafar el rebot d'un xutàs de Palet, va retallar dos rivals en un pam de terreny i va picar amb genialitat i fantasia per damunt de Moreno. Si a la primera part els millors van ser Javi González i Jarauta, el davanter madrileny ho va ser, de llarg, a la segona, amb un altre gol, no tant espectacular però sí efectiu, i l'assistència del tercer, de Santi Acedo. En el temps afegit, un penal innocent de la defensa visitant va donar-li l'oportunitat de fer el 4-0, però no és un especialista des dels onze metres.
|