| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimarts, 23 de desembre de 2025


dilluns, 29 d'octubre de 2001
>

ELS VESTIDORS

ELS VESTIDORS



JOAN VILÀ
ENTRENADOR CE MATARÓ
«La clau de la nostra victòria ha estat la voluntat de voler guanyar» «Tret dels primers vint minuts, crec que ha estat un partit molt igualat, amb moltes alternatives i amb molta convicció per part nostra que es podia guanyar» «Per la nostra manera de jugar i pel que hem vist fins ara, no sé si ens anirà bé aquest canvi de grup. A nosaltres ens convenen rivals com els d'avui» «S'ha de tenir en compte que és molt lògic que quan un s'enfronta a tot un Barça B hi ha una il·lusió i una motivació molt especials» «Estic molt satisfet amb el resultat d'avui però estic convençut, i els meus jugadors també, que podem jugar molt millor»


QUIQUE COSTAS
ENTRENADOR FC BARCELONA B
«Ha estat un partit molt ben treballat pels dos equips i el resultat final a mi m'ha semblat injust» «Hauria estat més lògic que el partit acabés amb un empat a un o a zero, si es vol» «L'àrbitre ha tingut una mala actuació i ha perjudicat els dos equips i sobretot a nosaltres quan no ha assenyalat penal en aquella caiguda de Roberto dins l'àrea»


 NOTÍCIES RELACIONADES

> El Mataró demostra que juga més i millor contra rivals d'una certa entitat

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.