| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dissabte, 11 de maig de 2024


dijous, 22 de maig de 2003
>

Operació «nom nou»

temps de mercat

MANEL MESQUITA .
Les grans corporacions sí que poden permetre's el luxe de canviar el nom (la marca) a un producte que ja tingui guanyada de debò una posició de prestigi. Històrica, entre els seus adeptes. I la simpatia d'amplis segments de població. Danone manté una campanya que no necessitaria pel canvi de nom de les solvents Natillas Danone, ¿repetimos? Objectivament no li cal. És un producte amb bona acceptació, al qual s'han abocat molts recursos humans (des de Sergi Bruguera a Figo) i molta inversió en prime time. Ara el publiciten com a Danet Natillas amb un espot protagonitzat pel professor de cant de l'acadèmia d'Operación Triunfo. I el plus de l'operació rau en el fet que, mentre ens ensenyen a aprendre el nou nom, consumim. Fàcil. Sempre que es pugui garantir una bona inversió prèvia, l'operació nom nou tindrà èxit [p.ex.: d'AP a PP]. Si som pobres, és millor treballar pausadament per la consolidació efectiva de la històrica oferta. No únicament per a les fires programades, però comptant-hi. Com a aparadors de la feina feta. I si el producte és nou, perquè és la suma de diverses iniciatives del mercat per ampliar horitzons, fer-ho amb temps és cabdal [quina deu ser la teoria sobre el tema dels/de les directors/res de campanya de les ofertes que es presenten en el mercat a l'esquerra de la consolidada parada socialista?].

 NOTÍCIES RELACIONADES

> Un alcalde sortit de quiròfan

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.