| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | divendres, 26 de desembre de 2025


dilluns, 25 de febrer de 2002
>

La UE Cerdanyola aconsegueix tres punts importants per no allunyar-se dels primers llocs

Els locals es van revenjar de la golejada de la primera volta

JOAQUÍN FLORES . Mataró
La UE Cerdanyola va trencar la ratxa de dues derrotes consecutives i va aconseguir, contra el Castelldefels, una important victòria que li permet continuar optant a les primeres posicions. Els mataronistes van sortir molt motivats i amb ànims de revenja pel 6-0 que van rebre en la primera volta, i al cap de dos minuts ja guanyaven. Això va permetre als de Luis Fernández jugar com més els agrada, a la contra, i Marcelo va sentenciar.


+ Una imatge d'un partit de la Cerdanyola.  Foto: TONI MULA
Important victòria de la Cerdanyola per no despenjar-se de les primeres posicions. Els mataronins van sortir com a motos, esperonats per la golejada encaixada en la primera volta, i al cap de dos minuts ja havien obert el marcador. Juanmi va aprofitar una centrada des de la banda de Juanmi per fer l'1-0. En la mateixa jugada, i de manera fortuïta, es va lesionar el porter del Castelldefels Rodón, que en la seva sortida va impactar amb el migcampista mataroní. Amb el partit de cara, la Cerdanyola es va replegar i va jugar com més a gust es troba, al contraatac. El domini de la pilota era dels visitants, però aquest domini era molt fictici, ja que no van tenir ocasions per empatar. Els de Luis Fernández estaven molt ben posicionats i van abortar qualsevol intent d'atac visitant. A la segona meitat, la tònica va continuar sent la mateixa, però les contres maresmenques cada cop eren més perilloses. Així, Javi Román, Juanmi i Jiménez van tenir immillorables ocasions per fer el segon gol, però cap d'ells no va saber resoldre el mà a mà amb el porter del Castelldefels, Toni. No va ser fins al 77' que la Cerdanyola va sentenciar. Una bona centrada de Jiménez va ser perfectament controlada per Juanmi dins l'àrea, i amb gran sang freda va cedir la bimba a Marcelo, que a porteria buida no va haver de fer res més que empènyer la pilota al fons de la xarxa. En els darrers minuts, els locals es van dedicar a deixar passar el temps i no van tenir cap tipus d'angúnia per aconseguir els tres punts contra un Castelldefels que, si bé va dominar, no va inquietar Busquets.

1a CATALANA
2 UE CERDANYOLA:
Busquets, Rueda, Molinero, Leo, Horacio, Carles (Xavi Rovira, 80'), Juanmi, Dani Martí, Javi Román (Jiménez, 70'), Marcelo i Gavilán (Parra, 60').


0
CASTELLDEFELS:
Rodón (Toni, 3'), Vives (Brea, 45'), Roma, Cañete, Pastor (Òscar, 60'), Ferrón, Quique, Paquito, Sellarés, Ángel Gómez i Roger. Gols: 1-0 (2') Juanmi. 2-0 (77') Marcelo. Àrbitre: Gracia Álvarez. Molt bé. Va ensenyar targeta groga a Molinero, Horacio, Dani Martí, Javi Román i Jiménez, de la Cerdanyola, i a Cañete, Pastor, Ferrón, Paquito, Sellarés i Ángel Gómez, del Castelldefels. També va amonestar amb targeta groga l'entrenador visitant Endrino. Públic: 300 espectadors.


 NOTÍCIES RELACIONADES

> El CE Masnou pateix fins al final però suma una important victòria contra el Vilafranca

> L'Alella Marfil torna a perdre però dóna la cara i mereix millor sort en la seva visita al camp del Sant Quirze

> La reacció arriba tard

> El Tortosa troba la inspiració a la segona part i obté un triomf agònic contra el Banyoles

> El Morell falla de cara a porta de manera desesperant i cedeix un altre empat a casa

> La UE Valls encaixa una altra golejada i reivindica una setmana més la seva candidatura al descens

> 1a REGIONAL. GRUP 6

> El Girona s'inspira en la segona part i retroba el gol i la victòria contra el Balaguer

> 2a REGIONAL. GRUP 1

> El Palafrugell perdona la sentència en el primer temps i s'allunya de la lligueta

> El Palamós exhibeix un contraatac letal a Reus i dóna un nou cop a la lliga

> El Banyoles planta cara al Tortosa però acaba perdent el partit, el lideratge i surt de la zona d'ascens

> La UE Vilassar no pot frenar l'entrega del Manlleu i s'ha de conformar amb un empat

> El CE Premià supera clarament el Manresa després de remuntar un matiner gol visitant

> El Figueres regala dos gols al Mataró i els pals el priven quatre cops d'entrar en el partit

> GRUP 4

> Una Catalana espectacular fa una mà de gols a l'Alzamora i s'emporta el duel de cuers

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.