Vueling investiga el cas de les dues passatgeres que van denunciar l’expulsió d’un vol per haver parlat en català

  • L'aerolínia lamenta la situació i assegura que estudia què va passar amb la tripulació del vol i les clientes

VilaWeb
Redacció
15.11.2017 - 16:07
Actualització: 15.11.2017 - 17:55

Vueling ha obert una investigació pel cas de les dues passatgeres que van denunciar dilluns l’expulsió d’un vol de Barcelona a Menorca per haver parlat en català. Ho ha assegurat el director executiu de xarxes de rutes de Vueling, Manuel Ambriz, que ha lamentat la situació.

En una conferència de premsa a Palma, Ambriz ha explicat que investigaven els fets amb la tripulació del vol i les dues clientes afectades. Ha afegit que l’aerolínia tenia treballadors de més de cinquanta nacionalitats i que sempre eren respectuosos. També ha dit que la majoria saben parlar en català, tot i que el manual d’operacions de l’aerolínia tan sols els obliga saber el castellà i l’anglès.

Dilluns, dues passatgeres van denunciar la seva expulsió del vol per haver parlat en català a una de les hostesses. Segons la versió de les clientes, Vueling va negar-se a vendre’ls un altre bitllet i van haver d’anar-se’n el dia següent, sense saber si podrien pujar a l’avió. Primerament, Vueling va negar-se a donar explicacions i l’eurodiputat Ramon Tremosa va anunciar que denunciaria el cas a la Comissió Europea.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any