Captura de pantalla 2016-02-13 a les 10.39.16

Aquestes últimes hores molts usuaris de Twitter han protestat al compte oficial de Spotify Espanya (@SpotifySpain) per la resposta que els responsables de l’aplicació per a la reproducció de música van donar a una usuària que es queixava perquè havia d’escoltar anuncis en català. ‘Per què estant a Saragossa he d’escoltar trenta segons d’anuncis en català?’, es queixava @anaaivarg (que arran de la polèmica a la xarxa ha restringit l’accés als piulets del seu compte). Spotify Espanya li va respondre: ‘Hola Ana. Sentim la molèstia. Ens pots dir de quina falca es tracta? Una salutació’.

Vegeu el piulet de queixa original (ara no visible), capturat per un altre usuari:

Hi ha hagut reaccions de tota mena tant en relació amb la usuària que es queixava com a la resposta de Spotify. Per exemple, la del vice-batlle de Castelló de la Plana, Enric Nomdedéu:

El compte @SpotifySpain ha mirat de disculpar-se amb dos piulets que ha anat responent a tots els qui es queixaven:

(Aquest article que llegiu es publica gràcies als subscriptors voluntaris, que amb el seu suport econòmic i periodístic són la clau perquè VilaWeb us arribi cada dia. Si podeu contribuir amb una petita quota a fer de VilaWeb un mitjà encara més independent i de més qualitat, us demanem que us apunteu en aquesta pàgina.)