Renfe ha transportat un total de 72.876.700 passatgers en el servei de Rodalies de Barcelona entre els mesos de gener i juliol, segons ha informat aquest dimecres la companyia ferroviària. Aquesta xifra suposa un creixement del 6,8% i la incorporació de 4.621.900 clients nous respecte al mateix període de 2016. Renfe destaca que durant els set primers mesos de l’any és l’operador de l’àrea metropolitana que ha registrat un major creixement percentual i també ha assegurat que tot i els nombrosos episodis d’invasions de vies, atropellaments i afectacions derivades de condicions meteorològiques adverses, en aquest període la puntualitat s’ha consolidats al voltant del 95%.

Renfe recorda que des del darrer any està desenvolupant un pla de millora d’accessibilitat a 39 estacions que preveu una inversió del voltant de 100 milions d’euros. Entre d’altes terminals, ja s’ha actuat o s’està treballant a Sant Joan Despí,Sant Pol de Mar, Sabadell Centre, Lavern-Subirat o Granollers Centre. A més, la companyia ferroviària recorda que des del passat febrer els viatgers de Rodalies de Barcelona ja disposen d’informació de trens i estacions accessibles a través del web renfe.com i l’app de Renfe Rodalies. Aquesta informació també es troba des del maig a l’app de Rodalies i a rodaliesdecatalunya.cat.

[VilaWeb no és com els altres. Fer un diari compromès i de qualitat té un cost alt i només amb el vostre suport econòmic podrem continuar creixent. Cliqueu aquí.]