L’start-up pongomilogo.es preveu facturar 6 milions i entrar a Itàlia i el Regne Unit el 2017

  • L'start-up espanyola dedicada al màrqueting promocional pongomilogo.es triplicarà el 2016 la facturació fins a arribar als 1,5 milions d'euros, una xifra que preveu incrementar fins a 6 milions en 2017, quan també pretén desembarcar a Itàlia i el Regne Unit com a part d'un procés d'internacionalització que ja va iniciar el juny amb el llançament del portal francès avecvotrelogo.fr amb el qual preveu facturar 500.000 euros aquest any i el triple el 2017.

VilaWeb
Redacció
09.11.2016 - 14:38

BARCELONA, 9 (EUROPA PRESS)

L’start-up espanyola dedicada al màrqueting promocional pongomilogo.es triplicarà el 2016 la facturació fins a arribar als 1,5 milions d’euros, una xifra que preveu incrementar fins a 6 milions en 2017, quan també pretén desembarcar a Itàlia i el Regne Unit com a part d’un procés d’internacionalització que ja va iniciar el juny amb el llançament del portal francès avecvotrelogo.fr amb el qual preveu facturar 500.000 euros aquest any i el triple el 2017.

Tal com ha explicat l’empresa aquest dimecres en un comunicat, el màrqueting promocional representa el 23% del total de la despesa publicitari de les empreses en mitjans no convencionals –les que no són mitjans de comunicació, cinema ni espais públics– i apunten que en 2015 les companyies espanyoles van invertir en aquest concepte un 9,4% més que el 2014, fet que suposa el doble que el 4,7% que ha augmentat la inversió en publicitat durant el mateix període.

Segons càlculs de l’empresa, el 25% dels consumidors compren abans l’article d’una determinada marca si han rebut prèviament algun tipus de regal promocional de la mateixa, així que consideren el màrqueting promocional com “una de les formes més eficaços de generar un vincle emocional amb la marca”.

Per al director executiu de pongomilogo.es, Enric Marimón, el màrqueting promocional “juga un paper protagonista” a l’hora de donar a conèixer una marca, construir una bona reputació corporativa i, en última instància, poder vendre un producte.

L’start-up dedicada a la venda de regals promocionals a través d’internet té la seva seu central a Barcelona i una seu social a Madrid, on encara preveu créixer, mentre que el seu equip de compres opera des de Xangai (Xina), l’equip d’IT a Desden (Alemanya) i una oficina virtual a París (França).

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any