La campanya difamatòria contra Ada Parellada fracassa i aconsegueix l’efecte contrari

  • TripAdvisor retira els comentaris ofensius i el Semproniana amplifica la iniciativa del sopar solidari amb els presos

VilaWeb
Josep Casulleras Nualart
05.01.2018 - 10:27
Actualització: 05.01.2018 - 11:36

La cuinera Ada Parellada ha estat objecte aquesta setmana d’una campanya difamatòria a la xarxa per mirar de desprestigiar el seu restaurant a Barcelona, el Semproniana. El motiu de la campanya és haver organitzat un ‘Sopar groc solidari’ el 9 de gener vinent per donar suport als presos polítics. De cop i volta, van aparèixer a TripAdvisor, Facebook i Google comentaris ofensius i molt crítics amb el restaurant de Parellada. Però l’ofensiva ha acabat sortint malament i ha aconseguit l’efecte contrari, és a dir, que la iniciativa del sopar solidari hagi tingut més difusió, que el Seproniana hagi rebut moltes mostres de suport i que TripAdvisor hagi suprimit tots els comentaris fraudulents i ofensius.

Ahir a la tarda, els darrers comentaris sobre el Semproniana a TripAdvisor eren calúmnies que no tenien res a veure amb la qualitat gastronòmica del restaurant.

Molts usuaris a Twitter en van alertar i van mostrar suport a Parellada. Aquests en són només alguns exemples:

https://twitter.com/eduardvoltas/status/948991745735495680

VilaWeb es va posar en contacte amb TripAdvisor per saber per què no havia filtrat aquesta mena de comentaris. La companyia va respondre que estudiaven en aquest cas, que ja n’havien estat alertats. Finalment van suprimir-los. En poques hores, la campanya no únicament havia fracassat, sinó que havia aconseguit l’efecte contrari. Ada Parellada mateixa va acabar agraint tot el suport rebut:

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any