El centre català Big C s’uneix a l’asiàtica Gamers Hub amb l’objectiu de crear l’empresa d’e-sports més gran d’Europa

  • L'empresa organitzarà torneigs en línia i esdeveniments amb 'influencers' per arribar a cent cinquanta milions d'espectadors

VilaWeb
ACN
05.10.2021 - 14:18

El Barcelona Internacional Gaming Center (BIG C), un clúster amb d’empreses i centre d’alt rendiment d’e-sports amb seu a la capital catalana, ha arribat a un acord per crear una ‘joint venture’ amb l’empresa asiàtica Gamers Hub Media Events, una plataforma referent en l’organització de torneigs i creació de contingut d’esports electrònics. El nou grup rebrà el nom de BIGC X GHME i tindrà com a objectiu “crear l’empresa més gran d’e-sports d’Europa”. L’acord contempla accions com l’organització de torneigs en línia, d’esdeveniments amb ‘influencers’ o la creació de contingut relacionat amb l’univers dels videojocs per arribar a un públic de cent cinquanta milions d’espectadors únics.

Segons el fundador i soci gerent de Gamers Hub Media Events, Saad Khan, l’associació permetrà a l’empresa d’entrar al mercat europeu i crear sinergies per mantenir “una base sòlida” al Llevant. Per part de BIG C, l’acord permetrà d’ampliar la part en línia del negoci “amb enormes garanties”. “Ara serem capaços d’oferir a les empreses una plataforma genèrica de torneigs amb una experiència completa del món dels e-sports i l’esport”, subratlla el fundador de BIG C, Jean Sebastian Ventura.

A banda de BIG C i Gamers Hub Media Evensts, el nou esquema empresarial també incorporarà grups especialitzats en la creació i promoció de competicions de videojocs –National Gaming League o Reset XP-, empreses encarregades de la gestió d”influencers’ –Glory4Builders- i companyies especialitzades en salut i nutrició –Gamers Gym-. Altres noms que formen part de l’acord són l’agència de contingut patrocinat Srta. Templeton, l’agència de màrqueting esportiu SportiveWays i la productora audiovisual amb seu a Barcelona Sport Media Studio.

El nou grup acumula més de cent quaranta esdeveniments organitzats –amb premis repartits per valor de gairebé 650.000 euros-, amb una base de 250.000 jugadors –dels quals 5.000 són professionals-, 300 ‘influencers’ a Europa i Llevant i més de 800 hores de contingut audiovisuals de producció pròpia.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any