À Punt continua creixent i aconsegueix de fidelitzar l’audiència

  • Un estudi de l'empresa GFK indica que ha augmentat el nombre d'espectadors diaris

VilaWeb
Redacció
11.10.2018 - 01:50

Ahir van complir-se quatre mesos d’ençà que À Punt començà les emissions. La radiotelevisió pública valenciana continua creixent i ha aconseguit de fidelitzar l’audiència. Segons un estudi quantitatiu de l’empresa GFK, encarregat pel Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació, ha crescut el nombre d’espectadors que miren continguts d’À Punt diàriament: del 13,4% al juliol al 14,2% al setembre.

En un comunicat, la radiotelevisió pública valenciana esmenta la nova programació de tardor-hivern, el llançament d’aplicacions mòbils, els nous estudis i la programació innovadora de la ràdio com a elements que han contribuït al creixement de l’espai comunicatiu en català al País Valencià. La directora general, Empar Marco, ha dit que À Punt vol tenir molta presència: ‘Audiència sí, però no a qualsevol preu. Es deu al servei públic amb continguts de proximitat, veraços i rigorosos. L’aposta d’À Punt és el català i el sector audiovisual.’

Segons l’enquesta de GFK, quasi el 66% de les cases tenen sintonitzada la televisió d’À Punt, cinc punts més que al mes de juliol. A més, l’últim mes hi ha hagut més de mig milió de reproduccions de vídeos al Facebook d’À Punt i han augmentat d’un 20% el nombre d’usuaris únics de la web.

Pel que fa a la fidelitat, el 42,2% dels espectadors van seguir al setembre els informatius d’À Punt, quatre punts més que al juliol. En esports, el creixement és també de quatre punts en el mateix període.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any