Albert Castellón: ‘La marca Catalunya s’haurà de construir’

  • El director general de Moritz parla en una entrevista de la sèrie Amb Independència sobre la marca Catalunya

VilaWeb
Redacció
07.03.2014 - 12:35

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Albert Castellón, director general de Moritz, exposa que la marca Catalunya no és gaire coneguda internacionalment i que no se li associen uns atributs concrets, com es fa en el cas d’Escòcia. En canvi, assenyala que Barcelona sí que és una marca reconeguda internacionalment i que per tant inicialment seria recomanable fer un co-branding entre Catalunya i Barcelona.

‘Per construir la marca Catalunya no hem de deixar de defensar de manera aferrissada la llengua, perquè defensar la llengua és defensar la cultura i defensar la cultura és defensar una estratègia de país sòlida.’

‘Els valors que defensa la marca Europa són molt propers als valors que defensa la marca Catalunya. Que Catalunya estigui vinculada a Europa és fonamental.’

‘El Barça és més que un club perquè Catalunya és menys que un país, el dia que Catalunya sigui un país, el Barça deixarà de ser més que un club.’

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any