Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació

Dissabte  09.11.2013  13:41

Autor/s: Institut d'Estudis de la Vall d'Albaida

Comunicat de l'IEVA arran l'anunci de tancament de RTVV

Men?ame

La Junta Directiva de l’Institut d’Estudis de la Vall d’Albaida manifesta el seu rebuig total a la decisió de tancar Radiotelevisió Valenciana (RTVV) feta pública pel President de la Generalitat Valenciana.

La Radiotelevisió Valenciana no ens agrada actualment. En diverses ocasions hem manifestat la nostra crítica a la degradació dels seus continguts i l'escandalosa parcialitat dels seus informatius, que han apartat de l'audiència bona part del seu públic potencial. A tot açò hem d’afegir l’escàndol que suposa el malbaratament de recursos econòmics produït per uns gestors que no mereixen ser considerats com a tals.

Creiem que els responsables d’aquests fets són els dirigents de l’entitat i els polítics que els hi han posats i n'han consentit les malifetes, portant l’entitat a la penosa situació econòmica i d’imatge pública actual. Sembla que han estat treballant intensament per a la seua destrucció.

Defensem la necessitat d’una televisió pública valenciana de qualitat i en valencià com a instrument de servei públic i no com a maquinària publicitària del poder. Entenem que qui ha de desaparéixer de la gestió de la radiotelevisió, i fins i tot de la vida política, són els qui l'han portada a aquesta situació.

Considerem que RTVV ha de continuar oberta. No és cap solució raonable el seu tancament, és absolutament necessària per a la cohesió del País, per a la pervivència de la llengua i cultura valencianes. Matar la Ràdio i la Televisió  públiques valencianes és matar un poble viu i amb futur. Volem una televisió i ràdio públiques, de qualitat, imparcials i que decididament vulguen assumir la veu del nostre poble valencià.

Ontinyent (Vall d'Albaida), novembre de 2013