L’ANC desplega cent voluntaris en més de vint parades a Nou Barris

  • S'han repartit més de dotze mil fulletons i material en català i espanyol per explicar els avantatges de tenir un estat independent

VilaWeb
VilaWeb

Redacció

25.05.2013 - 22:49

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

L’Assemblea Nacional Catalana ha desplegat cent voluntaris en més de vint parades al districte barceloní de Nou Barris aquest dissabte per explicar els avantatges econòmics, socials i democràtics que, segons asseguren, tindria Catalunya si fos un estat independent. Per tal d’assolir aquest objectiu, s’han repartit més de dotze mil fulletons i material en català i espanyol, alhora que s’ha dialogat i debatut amb centenars de veïns que s’han atansat a les parades.

La coordinadora de l’ANC a Nou Barris, Maria Boada, ha assegurat que ‘cal treballar intensament’ en zones com aquesta perquè ‘és on encara hi ha moltes persones que tenen dubtes i pors respecte la independència’.

Recomanem