20.05.2013 - 10:44
El Castelló va acomiadar amb derrota la fase regular de la Lliga, ja que va caure per 2-1 a la Nucia contra l’equip local, tot i haver-se avançat en el marcador, amb un gol de Julián Bermúdez al minut 34. Els albinegres han acabat aquesta fase com a quarts classificats del grup sisé de Tercera, amb 68 punts, tres menys que l’Elx Il.licità, que és el líder, i ara hauran de jugar un “play off” a tres eliminatòries, perquè només un dels quatre equips que s’hi enfrontaran pujarà a Segona B.
Per la seua banda, el Vila-real es va imposar clarament al Borriol, en el camp d’aquest equip, per un contundent 0-4, i acaba seté, amb 59 punts. El segueix el mateix Borriol, que en té 57 i és vuité.
En canvi, en la part baixa de la classificació, el Borriana, després d’una trajectòria erràtica, sobretot durant la segona volta, va perdre 0-3 al seu camp contra el Torrevella, de manera que ha acabat divuité, amb 47 punts, descendeix i jugarà la propera temporada en Regional Preferent.