23.08.2012 - 19:10
TVE tornarà a programar toros a partir del 5 de setembre, sis anys després de l’última emissió, segons ha confirmat la direcció de la cadena en un comunicat. La televisió pública espanyola no retransmetia toros des del 2006 per l’elevat cost i per la coincidència amb l’horari de protecció infantil.
A principi d’any, el PP va modificar el manual d’estil de RTVE per eliminar la referència expressa als toros en la secció del capítol ‘Violència amb animals’. Aleshores ja es va especular que era el pas previ al retorn dels toros a antena.
TVE justifica la decisió dient que ‘una festa d’aquesta categoria s’ha de posar a disposició de tots els afeccionats espanyols’. ‘L’audiència potencial que pot congregar entorn a aquest cartell justifica per si mateixa la retransmissió’, afirma la cadena. I anuncia que hi haurà continuïtat en la retransmissió de ‘festes taurines’. La primera retransmissió serà en motiu de la Fira de Valladolid.