Idees i tècniques per a consolidar i crear empreses

VilaWeb

Redacció

26.05.2012 - 06:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

L’Ajuntament d’Ontinyent i la Cambra de Comerç de València col·laboren en l’organització de dues iniciatives destinades a la motivació d’empresaris i de projectes novells.

D’una banda es posarà en marxa un programa de millora empresarial, dirigit al consolidament d’empreses, que estudiarà tècniques per millorar rendibilitats, elaboracions de plans d’empresa, i plans estratègics i de viabilitat. Aquest programa començarà el mes de juny vinent, i es farà durant set setmanes.

L’altra proposta és un taller de motivació pensat per a persones amb projectes i que busca fomentar la creació d’empreses. El taller serà de cinc hores.

Les inscripcions s’han de fer a l’Oficina de Promoció Econòmica, al telèfon 962918227 o a través del correu electrònic mailto:adl2.Ontinyent@cv.gva.es.

Recomanem