14.05.2012 - 08:10
Avui el cel estarà variable arreu amb domini del sol però amb la presència de força núvols. A la tarda s’escaparà alguna gotellada al nord del país però serà poc important. Fins a migdia bufarà tramuntana a l’Alt Empordà. A partir de llavors entrarà el xaloc a tota la costa i el migjorn a la resta del país.
Previsió meteo 15.5.2012.
Dominarà el sol a bona part del territori malgrat que a la Catalunya i costa central es formaran núvols que faran la guitza. A la tarda cauran alguns ruixats a punts del Pirineu occidental. A la Vall d’Aran hi haurà núvols baixos que deixaran el cel força ennuvolat tot el dia. Bufarà vent de mestral moderat a les Terres de l’Ebre. A l’Alt Empordà entrarà la tramuntana i serà al final del dia quan bufarà amb més intensitat.
Les temperatures a primera hora seran un pèl més baixes tret dels sectors ennuvolats. Al migdia les màximes no variaran.
Previsió meteo 16.5.2012.
Farà sol a tot el país tot i que, novament, es formaran núvols baixos a la costa central a primera hora del matí quan també hi podria caure algun ruixats dèbil. Bufarà tramuntana a l’Alt Empordà amb tendència afluixar i desaparèixer.
Temperatures més baixes, tant les mínimes com les màximes.