Previsió del Temps 11.5.2012

  • Per Carme Farnell Barqué, meteoròloga

VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb

Carme Farnell, meteoròloga

11.05.2012 - 08:37

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

A primera hora es repetiran les boires marítimes a molts indrets de la costa catalana, també es formaran algunes boirines a fondalades de l’interior. La resta del dia dominarà el sol amb la formació d’alguns núvols d’evolució a les zones de muntanya durant la tarda.

Les temperatures continuaran anant a l’alça, tant les mínimes com les màximes.

Previsió meteo 12.5.2012.

La bonança continuarà dominant durant tot el dia arreu del país amb domini del sol i el creixement d’alguns núvols d’evolució a les zones altes del territori.

Les temperatures es mantindran per la banda alta del termòmetre.

Previsió meteo 13.5.2012.

Arribaran canvis sobretot al nord del país per un front procedent del nord- oest d’Europa. Al matí el cel estarà poc ennuvolat amb l’arribada de núvols prims que s’estendran de nord a sud del país alhora que es formaran núvols més gruixuts al Pirineu on es registraran els primers xàfecs. A la tarda els xàfecs s’estendran per tot el Pirineu, Prepirineu, i bona part del quadrant nord-est. Seran intermitents, locals i intensos. A la resta el cel estarà variable fins al vespre on també hi podrà plovisquejar.

Les temperatures a primera hora no experimentaran canvis mentre que les màximes baixaran lleugerament.

Recomanem