Una trentena dels cinquanta actes de la Festa Major, organitzats pel teixit associatiu de Mollerussa

  • El pressupost ha baixat un 18% respecte l'any passat

VilaWeb

Redacció VilaWeb Mollerussa

09.05.2012 - 07:53

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Mollerussa celebrarà del 18 al 20 de maig la Festa Major amb una cinquantena d’actes i un pressupost de 93.000 euros, un 18% menys que l’any. Tot plegat gràcies a la col·laboració d’una trentena d’entitats que han preparat altres trenta actes.

Així ho van explicar l’alcalde Marc Solsona, acompanyat del regidor de Cultura, Jordi Pérez, i el tècnic coordinador de l’àrea, Àlex Culleré, durant l’acte de presentació del programa de Festa Major, on es va recordar que l’any passat ja es va reduir el pressupost en un 40%

Teixit associatiu

Així Solsona va dir que més que apostar per “un gran cartell s’ha volgut potenciar la gratuïtat dels concerts de nit” per així fer més popular i participativa la festa. En aquest sentit, va destacar la col·laboració del teixit associatiu de la ciutat tant cultural, social com esportiu que ha generat diferents activitats que s’han incorporat al programa de festes. També s’ha referit al fet que s’han canviat les tradicionals orquestres que de sempre havien vingut a la Festa Major de Mollerussa encara que això no ha privat de mantenir un nivell alt amb la Costa Brava, la Blanes i la Selvatana.

Concerts de nit gratuïts

Pel que a la programació, els concerts de nit, que seran gratuïts els dos dies, aniran a càrrec d’Hotel Cochambre i DJ Discochabre, divendres, i Els Catarres, La terrasseta de Preixens i La Banda Puig, dissabte. També en l’oferta de concerts diferents establiments de restauració programen actuacions i l’associació Dia&Nit organitzarà diferents activitats al llarg dels tres dies en els carrers Navarra, Sant Isidori i Urgell.

Mercat i trobada gegantera

També Mollerussa Comercial conjuntament amb la delegació de la Cambra de Comerç a Mollerussa tornaran a organitzar una nova edició del Mercat de Festa Major, la divuitena, dissabte al matí. Dissabte a la tarda serà el torn de la Trobada Gegantera amb la participació d’una dotzena de colles d’arreu de les comarques de Ponent i també de Montblanc.

Respecte als espectacles programats de pagament, únicament hi haurà el dels finalistes del concurs de TV3, Buscant La Trinca, que es podrà veure a un quart de dotze de la ni de dissabte al Teatre l’Amistat i el concert de Gospel que organitza La Salle a benefici de l’entitat Proide i que tindrà lloc diumenge a les vuit de la tarda. La cloenda de la Festa Major tornarà a ser el castell de focs que es farà a la plaça Europa a dos quarts d’onze de la nit.

Us recordem que podeu comentar aquesta notícia o qualsevol tema relacionat amb el municipi al Fòrum de Mollerussa.

Recomanem