Notícies

Dijous  26.01.2012  17:48

Reunió empresarial de l'àrea industrial de les Comarques Centrals

La primera per encarar línies de treball conjuntes

 

Representants d'organitzacions empresarials de la Vall d'Albaida, de l'Alcoià i de la Foia de Castalla es van reunir ahir dimecres a Alcoi per iniciar un seguit de contactes destinats a debatre el futur del sector industrial, tan important en aquestes comarques. La pretensió és marcar línies de treball 'en un futur pròxim amb aquerst sector industrial com a referent en el desenvolupament de les economies avançades'.

En aquesta primera trobada, hi van participar Rafael Pla, Ramón Soler i Vicente Donat, president, responsable de l'àrea d'indústria i secretari general de COEVAL; Enrique Rico i Julia Company, president i secretària general de la Cambra de Comerç d'Alcoi; Soledad Gutiérrez i Héctor Torrent, presidenta i gerente de l'Associació d'E,presaris d0Ibi (IBIAE); i Ramon Juan i Lirios Garcia, presidente i directora de la Federació Empresarial de l'Alcoià i el Comtat (FEDAC).

La reunió respon a una evident similitud del teixit industrial, i per tant de la problemàtica econòmica, a aquestes comarques.