06.09.2011 - 18:00
Les pistes Esbar van acollir, diumenge passat, el 44è Aplec de Sardanes amb gran nombre d’assistència i repertori musical.
A les 16.30h va començar el repertori musical, format per un total de 16 peces repartides entre les cobles Jovenívola de Sabadell, Sant Jordi (Barcelona) i Bellpuig. Els assistents de seguida es van animar a ballar i, conforme va avançar la tarda, la participació va anar creixent.
L’aplec va incloure, com és costum, el concurs de la ‘sardana incògnita’ i el de ‘colles improvisades’, els guanyadors dels quals van aconseguir un trofeu cedit per l’associació. En el primer concurs, els assistents havien d’esbrinar el nom de la peça que sonava, mentre que en l’altre s’havien de fer petits grups per competir amb el ball més treballat.
D’altra banda, també es va organitzar el tradicional sorteig de lots i no va faltar la paradeta d’en David, conegut perquè sempre ve des de Vic per vendre discos de sardanes.