Notícies

Dimarts  02.03.2010  13:21

Comencen les activitats de la campanya 400 anys de la Sotsvegueria del Lluçanès

El divendres dia 26 es va celebrar la primera sessió oberta de treball

 

Diferents comissions de treball impulsaran un programa d'activitats per dur a terme durant el 2011 i que es vol que reactivi la dinàmica comarcal en àmbits diversos. Paral·lelament, el Consorci vol obrir la via del reconeixement comarcal a partir de l'actual legislació, tal com es vol fer també al Moianès

El passat divendres, dia 26 de febrer, el Consorci del Lluçanès va convocar la primera trobada amb entitats, sectors i persones interessades en dinamitzar una gran celebració dels 400 anys de la sotsvegueria del Lluçanès. La reunió, a la qual hi van assistir unes vint-i-cinc persones, va servir per presentar la feina que ha estat fent una comissió del Consorci des de fa aproximadament un any i per proposar les primeres línies de treball, agrupades en quatre àrees: ensenyament, turisme, història i patrimoni i cultura popular i activitats.
Després d’un primer intercanvi de parers, es va passar a la creació de les diferents comissions, a les quals s’hi va adherir cadascú en funció dels seu interès i a marcar les dates de les primeres trobades.
D’aquestes reunions n’ha de sortir el programa d’actuacions per a la commemoració durant l’any 2011.