En el Mobile World Congress hi participaran 35 empreses catalanes

  • El congrés de telefonia mòbil i telecomunicacions es farà a Barcelona la setmana entrant

Redacció

10.02.2010 - 06:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Al Mobile World Congress, que es farà a Montjuïc Fira de Barcelona del 15 al 18 de febrer, hi exposaran trenta-cinc empreses catalanes de telefonia mòbil i telecomunicacions. Disset, a través d’ACC1Ó, l’agència de la Generalitat que fomenta la competitivitat de l’empresa catalana. Les empreses que aixopluga ACC1Ó es distribuiran en dos espais: el pavelló català, on hi haurà set companyies amb més de cinc anys d’existència, i Innovation Marketplace, on s’instal·laran deu empreses joves i amb potencial de creixement internacional.

En concret, al pavelló català hi haurà SitMobile, Golden Gekko Spain, CompeGPS Team, InOut TV, Kinetical Business, Lechill Móvil, i Visual Engineering. I a Innovation Marketplace, The Channer, GeoMe, Beabloo, Cyberclick Mobile, Digital Legends Entertainment, Bioaccez Controls, Fastpay, Miraveo, Qporama i EyeOS.

El pavelló català serà, a més, l’escenari de reunions tecnològiques entre venedors i compradors, promogudes per Enterprise Europe Network (EEN), la xarxa pública europea més important, amb la finalitat de facilitar la transferència tecnològica internacional. Hi ha previst que hi participin més de vuit-centes empreses de tot el món.

El congrés espera mantenir el nombre de visitants de l’any passat, uns 47.000, i el d’expositors, uns 1.300.

Recomanem