08.02.2010 - 06:00
L’equip perpinyanès de la USAP, guanyador de la lliga Top 14 l’any passat, va renovar completament la pàgina a internet a la tardor. El canvi en va fer caure, per sorpresa, la versió catalana, i això que feia anys que funcionava al costat de la francesa. Després de sis mesos, ara el principal equip de rubgi XV del país ha tornat a activar la versió catalana, que inclou la traducció de la interfície i dels principals continguts, entre notícies d’actualitat i informacions institucionals. L’accés directe a la versió en català és cat.usap.fr.
La USAP, flamant guanyadora de la lliga l’any passat després de mig segle de sequera, manté les primeres posicions aquesta temporada.
Web de Perpinyà
Una cosa molt semblant ha passat amb la web municipal de Perpinyà, que a mitjan gener es va renovar i va perdre una bona part dels continguts en català. Les pàgines Perpinya.cat i Mairie-perpignan.fr/ca, fins aleshores amb continguts i interfície en català, ara són majoritàriament presentades en francès.
Enllaços
Array
Array