"Planell, el centre del món", marxa?
No sé si he sabut llegir bé les teves paraules, però he volgut entendre de que marxaves una temporada i perdríem el contacte.
Sí es així, que et vagi molt bé allà on arrivis. Espero que hi hagi Internet (encara que això no té perque ser una bona notícia en si mateix).
Si m'he confos, millor. M'agrada llegir-te cada dijous.
Sempre espero i desitjo que aquest forum el llegeixi gent. NO per ego, sinó com a tertúlia o monòleg. Encara que en el món del Facebook, el Twitter, els waps, etc. escriure de forma extensa, raonada i expositiva deu ser ja entre anacrònic i prehistòric.
En fi. El carnaval és una bona festa, sobretot si et disfresses i et barreges dins la rua. Suposo que per als que al llevar-se només es posen la goma cada dia a les orelles no té gaire sentit. Per altra banda, les disfresses bones (personatges) que traiem 1 dia a l'any potser haurien de quedar-se posades unes setmanes. És una qüestió de voluntats.
Jo conec gent fosca que ho són tots els dies de la seva vida, que es disfressen d'angelets. I gent que valen, que prefereixen amagar-se dins la seva disfressa d'ovella, per por a que se la mengin els angelets.
Compte amb aquells que viuen sense treballar i fan la seva riquesa amb les engrunes que deixen els treballadors. Així però cal separar el gra de la palla. I també separar la palla seca i bona de la palla podrida (seca o no).
Hi fins aquí les paràboles. Es fotut no poder dir les coses pel seu nom i cognom, es ben fotut. L'Imperi de la Llei ho inunda tot (ho ofega?).