Europa press

Un centenar d'empreses metal·lúrgiques participen en un 'networking' a l'Hospitalet
17:1924.05.2012
L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 24 (EUROPA PRESS)
Més de 130 empreses del sector del metall han participat aquest dijous a L'Hospitalet de Llobregat en la primera Trobada de la Indústria del Metall, una trobada en el qual han pogut donar-se a conèixer i buscar nous clients, proveïdors i socis.
La jornada, organitzada per la Cambra de Comerç de Barcelona i per l'Associació Empresarial de l'Hospitalet i del Baix Llobregat amb la col·laboració dels ajuntaments de L'Hospitalet de Llobregat i de Sant Feliu de Llobregat, ha utilitzat la fórmula del 'networking' per propiciar intercanvis entre empreses afins i que poguessin sorgir oportunitats de negocis conjunts.
Cada empresa ha mantingut una vintena d'entrevistes breus per presentar la seva activitat i iniciar una possible relació comercial.
El president de l'Associació Empresarial de l'Hospitalet i el Baix Llobregat, Manuel Rosillo, ha destacat que el contacte entre empreses pròximes és un factor "clau" per generar activitat i crear ocupació, a l'actual context de crisi econòmica.
Per la seva banda, l'alcaldessa de l'Hospitalet, Nuria Marín, ha manifestat que els agents locals i socioeconòmics han de seguir "sumant esforços" per aconseguir més resultats i "mobilitzar els empresaris generant noves oportunitats de negoci". [FIN]
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











