Europa press

Logo ep

    Elena demana al PSC un discurs "nítidament d'esquerres" i diàleg amb el sobiranisme

    10:4621.05.2012

    BARCELONA, 21 (EUROPA PRESS)

    El dirigent del PSC i excandidat a liderar el partit, Joan Ignasi Elena, ha demanat aquest dilluns a la seva formació que aposti per "un discurs nítidament d'esquerres i per un diàleg amb els sectors sobiranistes que demanen més autogovern per a Catalunya".

    En declaracions a Rac 1 recollides per Europa Press, ha plantejat la necessitat de crear "una espècie de casa gran del progressisme", és a dir, un aliança de gent d'esquerres amb independència de la seva posició sobiranista.

    Elena s'ha mostrat favorable al 'Dret a decidir' del qual parla el Govern, tot i que ha demanat concretar-lo, i ha sentenciat que si algun dia s'arriba a la conclusió que cal plantejar una consulta independentista, "ningú es pot oposar".

    "El futur i la llibertat de regir-nos s'ha normalitzat els últims anys. El PSC ha de normalitzar la relació amb aquests sectors", ha sentenciat un dia més tard que transcendís que ultima la creació d'un moviment intern dins del PSC anomenat 'Avancem!', que es presentarà a Sant Feliu de Codines (Barcelona) el 30 de juny.

    Elena, que ha estat l'únic membre del PSC que finalment li va disputar el lideratge a Pere Navarro --Àngel Ros va retirar la seva candidatura a última hora--, assegura que el seu partit veurà amb absoluta normalitat la seva iniciativa perquè no va "contra ningú", sinó que busca sumar suports. [FIN]

    Resum

    • Última Hora

      • Espanya

        • Món

          • Economia

            • Cultura

              • Societat

                Cercador

                Últimes notícies