Europa press

Obama invita Zapatero a una cimera sobre seguretat nuclear a Washington el mes d'abril vinent
17:4621.03.2010
MADRID, 21 (EUROPA PRESS)
El president dels EUA, Barack Obama, ha invitat el cap de l'Executiu espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero, a assistir a una cimera sobre seguretat nuclear que es farà a Washington el 12 i 13 d'abril, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Moncloa.
A través d'una carta, Obama ha invitat de manera formal Zapatero i 40 caps més d'Estat i del Govern. En la missiva expressa el seu desig d'analitzar les conseqüències del terrorisme nuclear i arribar a un acord internacional per defensar el món d'aquesta amenaça.
La Casa Blanca proposa garantir en quatre anys la seguretat del material nuclear. Per això, entén que cal la cooperació internacional, a més de prestar assistència als països que la requereixin.
Aquesta seria la segona vegada que el president del Govern espanyol viatja a Washington aquest any, després de participar el febrer com a convidat d'honor en l'Esmorzar nacional d'oració, on a més va pronunciar un discurs. L'octubre de l'any passat, Zapatero va mantenir una reunió amb Obama a la Casa Blanca.[FIN]
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











