Europa press

Logo ep

    AV.- Saura creu que "les llàgrimes donaran pas a l'orgull" en un homenatge als morts a Horta

    14:3919.03.2010

    GIRONA, 19 (EUROPA PRESS)

    El conseller d'Interior, Joan Saura, ha assegurat avui que "les llàgrimes han de donar pas a l'orgull" del Cos de Bombers de la Generalitat durant l'entrega de Medalles d'Honor als cinc bombers morts a l'incendi d'Horta de Sant Joan (Tarragona) i al supervivent Josep Pallàs.

    En el seu discurs a l'Auditori de Girona, Saura ha constatat que "l'accident d'Horta ha estat una sacsejada important" per al Cos de Bombers, que espera que finalment "surti reforçat", gràcies a l'estima de la ciutadania i a les noves mesures que s'adoptaran en el si del Cos de seguretat, logístiques i organitzatives.

    A l'acte han estat presents les famílies de Ramón Espinet, Jaume Arpa i Pau Costa --tres de les víctimes--, tot i que no les de David Duaigües, Jordi Moré, als quals tot i això se'ls entregarà la medalla directament, ni la del ferit Josep Pallàs, la distinció del qual ha estat recollida pel cap de Bombers de Sort (Lleida).[FIN]

    Resum

    • Última Hora

      • Espanya

        • Món

          • Economia

            • Cultura

              • Societat

                Cercador

                Últimes notícies