Europa press

Mali.- Itàlia diu que encara "no hi ha una confirmació al cent per cent" sobre l'alliberament de les ostatges
12:2610.03.2010
ROMA, 10 (de la corresponsal d'EUROPA PRESS, Glòria Moreno)
L'enviada especial del Ministeri italià d'Afers Estrangers per a emergències i ajuda humanitària, Margerita Boniver, ha demanat avui "cautela" als mitjans de comunicació, assenyalant que encara "no hi ha una confirmació al cent per cent" sobre el presumpte alliberament de l'ostatge italiana Philomene Kabouré i de l'espanyola Alicia Gámez.
"L'alliberament no ha estat confirmat, estem sent tots molt cauts", ha explicat Boniver, que ara mateix es troba a Burkina Faso, segons els mitjans italians.
Segons han informat a Europa Press aquest matí fonts pròximes a la negociació, la cooperant catalana Alicia Gámez seria alliberada al costat de Kabouree, mentre que els altres ostatges catalans, Albert Vilalta i Roque Pascual, així com l'italià Sergio Cicala seguirien en mans dels segrestadors.
Gámez, al costat d'Albert Vilalta i Roque Pasqual, va ser segrestada a Mauritània per Al-Qaida al Magrib Islàmic (AQMI) el 29 de novembre mentre viatjava a l'últim vehicle d'un comboi organitzat per l'ONG Barcelona Acció Solidària, per després ser traslladats a Mali. El matrimoni italià, en canvi, va ser capturat al desembre.[FIN]
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











