Europa press

Trias afirma que no mediarà entre la vaga de metro i bus pel MWC
13:4609.02.2012
BARCELONA, 9 (EUROPA PRESS)
L'alcalde de Barcelona, Xavier Trias, ha afirmat aquest dijous que no farà mitjancer per evitar que la vaga de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) coincideixi amb el Mobile World Congress (MWC), però ha insistit en fer una crida a la responsabilitat de sindicats i empresa, i ha subratllat que aquest esdeveniment és "tan important" per a la ciutat com uns Jocs Olímpics.
"No penso mediar ni mediaré mai en un conflicte d'una empresa en el qual la que ha de mediar és l'empresa. No és un conflicte que té l'alcalde amb uns treballadors; és un conflicte que té l'empresa amb els seus treballadors", ha afirmat en roda de premsa.
Ha insistit a demanar a les parts que se senten a negociar perquè la vaga no coincideixi amb els quatre dies del MWC, i ha afegit: "Encara menys mediaré mai davant d'un conflicte com aquest. Davant d'una situació com aquesta que pot afectar un esdeveniment com aquest, jo el que haig de fer és una crida a la responsabilitat de tots, de les dues parts".
Així, ha remarcat que ser capital mundial del mòbil és un esdeveniment tan important per a la ciutat com uns Jocs Olímpicx, i que "a ningú se li ocorreria fer una vaga en uns Jocs".[FIN]
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











