Europa press

Logo ep

Arantxa Sánchez Vicario acusa la seua família de 'deixar-la en la ruïna'

18:4506.02.2012

MADRID, 6 (EUROPA PRESS)

Les seues memòries ixen a la venda el dimarts i en elles anuncia les causes dels seus problemes econòmics i que no té relació amb cap membre de la seua família. Arantxa Sánchez Vicario reconeix que el seu distanciament se deu al fet que els seus 'parents han sigut els que s'han quedat amb tot els seus diners'.

Els problemes de l'extenista amb Hisenda es deuen a les intencions de la seua família: "m'han deixat sense res, estic endeutada amb Hisenda i les meues propietats són molt inferiors a les que té per exemple el meu germà Javier, que al llarg de la seua vida ha guanyat molt menys que jo", reconeix Arantxa en les seues memòries.

Els extractes de les seues declaracions s'han extret del seu llibre Arantxa '¡Vamos!. Memorias de una lucha, una vida y una mujer', que ix a la venda el dimarts i en ell l'extenista parla obertament de la seua vida.

El distanciament amb la seua família ha sigut el principal tema que es destaca en les seues memòries. Arantxa estima que durant els 17 anys que va dedicar al tenis "va guanyar 45 milions d'euros" del quals assegura que no va disfrutar.

La notícia que l'extenista té problemes amb Hisenda ha fet que este llibre aclarisca les causes dels seus problemes fiscals a Espanya per haver fixat la seua residència de 1989 a 1993 en el Principat d'Andorra.

A pesar de la revolada causada i del calvari econòmic pel que està passant Arantxa, disfruta d'unes vacacions en Baqueira, inseparable del seu marit i la seua filla major. Són les primeres imatges des que Arantxa publicara les seues memòries.

Així i tot, Arantxa Sánchez Vicario demostra la feliç relació que té amb el seu marit, a qui també es va oposar la seua família, i els seus fills Arantxa i Llig. Veurem què diu l'extenista el dia que presente les seues memòries.

Cercador

Últimes notícies