Europa press

Copa del Rei.- C's rebutja les xiulades i recorda que "va costar molt" treure 'ultres' dels estadis
13:1624.05.2012
BARCELONA, 24 (EUROPA PRESS)
El líder de C's, Albert Rivera, ha rebutjat aquest dijous que hi hagi xiulades als símbols nacionals i autonòmics als camps de futbol, recalcant que "ha costat molt treure els ultres dels estadis".
"Són un lloc conflictiu històricament, i no som partidaris que cap partit polític organitzi xiulades", ha assegurat el també diputat del Parlament, en roda de premsa des de la cambra.
"A un pot no agradar-li un himne, però generar un enfrontament em sembla malament", ha assegurat Rivera, que ha reclamat respecte i sentit comú, i ha demanat també que no es xiuli cap símbol, sigui de l'Estat o de les autonomies.
A més, Albert Rivera ha lamentat que al Parlament de Catalunya "hi hagi partits que fan bandera de l'enfrontament i organitzen un boicot que pot generar una espurna", segons ha dit.
"En aquest país ens ha costat molt a tirar els 'ultres' dels camps de futbol perquè hi hagi partits que generen espurnes", ha assegurat el dirigent de C's, que ha instat a separar l'esport de les ideologies polítiques.[FIN]
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











