Europa press

Barcelona impulsarà una campanya per informar als afectats per participacions preferents
19:1016.05.2012
BARCELONA, 16 (EUROPA PRESS)
L'Ajuntament de Barcelona ha donat llum verda aquest dimecres a portar a terme una campanya de comunicació i informació dirigida a persones i entitats que han subscrit participacions preferents, després que tots els grups hagin recolzat una proposta del PSC que ho demanava, han informat els socialistes en un comunicat.
Així, la Comissió Presidència i Règim Interior ha trirat endavant una iniciativa que preveu desenvolupar un programa de sessions informatives sobre la problemàtica relacionada amb les participacions preferents que vagi especialment dirigit a la gent gran, i difondre informació a través de diversos mitjans --premsa, web i xarxes socials, entre d'altres-- sobre els serveis i entitats als quals poden recórrer els ciutadans afectats.
El consistori ja va mostrar al ple d'abril el seu suport als afectats amb una declaració institucional, en què també va retreure l'actitud del Banc d'Espanya, la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV) i determinades entitats bancàries en aquest assumpte.[FIN]
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











