Europa press

BBVA contractarà aquest any 60 joves universitaris a Catalunya
19:1818.03.2010
BARCELONA, 18 (EUROPA PRESS)
El BBVA ha incorporat fa poc 31 universitaris a la seva plantilla a Catalunya i té previst contractar una altra trentena de joves en el segon semestre de l'any perquè puguin fer carrera dins de a l'entitat.
Segons ha informat avui el banc en un comunicat, l'objectiu és "reforçar i rejovenir" l'entitat financera, de manera que aquests joves iniciïn la seva trajectòria professional, sent la seva "evolució natural" optar a la direcció d'una oficina en el futur.
Després de l'ajust a la xarxa d'oficines del BBVA, amb el consegüent ajust de plantilla, les perspectives d'una millora a l'economia han portat el banc a optar per reforçar l'activitat comercial de la seva xarxa amb joves llicenciats en Economia, Administració d'Empreses i Dret.
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











