Europa press

La Diputació de Lleida aporta 270.000 euros a la Uned a Cervera i la Seu
18:0622.02.2012
LLEIDA, 22 (EUROPA PRESS)
La Diputació de Lleida ha renovat aquest dimecres l'aportació anual de 270.000 euros a la Uned de Cervera i la Seu d'Urgell.
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé (CiU), ha rebut aquest dimecres al vicerector de la Uned de Cervera, Antonio Fernández, i la vicerectora i directora del Campus de Catalunya i Balears, Mercè Boixareu, per renovar l'aportació anual que la corporació fa al centre educatiu.
Així, la Diputació de Lleida aportarà 200.000 euros a la Uned de Cervera i 70.000 euros més a la Uned de la Seu d'Urgell per a contribuir al manteniment dels centres universitaris i a l'activitat que desenvolupen.
La Diputació de Lleida forma part del patronat de la Uned de Cervera i de la Seu d'Urgell.
Dimarts, Joan Reñé, i el rector de la Universitat de Lleida (UdL), Roberto Fernàndez van signar un conveni de col·laboració pel qual la corporació aportarà a la Universitat de Lleida 120.000 euros.[FIN]
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











