Fòrums

Sant Vicenç de Castellet

Afegir aportació
  • Rosa

31.03.2011 23:16

Opinió

No fa massa que visc a Sant Vicenç, i he vist que no es fan massa coses o no s'informa perquè no fa massa es va celebrar la festa de Sant Antoni, també el coro Rociero va fer una festa, però no es fa massa per la gent de mitjana edat, em descuidava el Carnestoltes també hem va agradar.
    Ara vindran les eleccions municipals, m'he assabentat que a l'ajuntament manen els de CiU i ERC, ja he vist que han canviat la gent espero que tingui mes empenta, també m'han parlat molt be de la gent del PSC jo no els conec però he vist la llista i m'han dit que la gent que i va es molt efectiva i la cap de llista es una dona i ha fet una bona llista , també CiU ha veurà si entre tots traiem el poble de la davallada que està patint. Ànims i força a la gent que organitza coses.

RespondreInapropiat
  • Mikel

03.06.2010 17:09

El Sr Masats és lliure. El govern no

El Sr Masats s'ha reintegrat a la caixa on treballava perquè amb fusions a la cantonada i prejubilacions a la vista, el poden jubilar ara mateix, amb sou fins els 65 anys i una morterada de milions. Res a dir. Tots/es hauríem fet el mateix.
    Dit això, cal afegir que com a govern, tenim una colla d'incompetents a l'ajuntament. Més avall no és fàcil que poguem caure, però no ens desanimem. Tot pot empitjorar.

CRISI O JUBILACIÓ

Francesc 12.01.2010 18:58

En un escrit en un diari Regional el Sr. Masats deia que deixaba la dedicació exclusiva, i així com el seu sou (DESMESURAT)per poder fer front a la crisi. Y jo dic que això es més aviat per assegurar-se la seva jubilació, retornant a la seva antigua feina. Però també em pregunto. Per què no va fer aquest pas abans d'entrar al consistori? i així NO pendre'ns el pèl a tots el Sanvicentins!! De fet si em de fer front a la crisi; MILLOR QUE PLEGUIN TOTS EL REGIDORS I TÈCNICS!!!! i deixin d'enganyar als Sanvicentins, que ja estem farts d'aquest govern plé d'incompetents i de irresponsables que hi ha, que cridaben a la TRANSPARENCIA.! i RES DE RES!! Haig de recordar que en el temps que porten governant NO HAN FET RES, el poc que han fet, s'ha fet amb diners del PLAN E (diners del govern central PSOE) NO pas amb diners que ells hagin treballat.

RespondreInapropiat
  • Francesc

12.01.2010 19:07

Te respondo

Mira, yo soy catalán y con raices que muchos catalanes no tienen, y mi respuesta es muy sencilla. Es la burrada más gorda que se han llegado a inventar esta gente. y te lo puedo demostrar.

pregunta

uno mas 28.09.2009 21:58

Que opina la gente d san viçenç sobre la independencia de cataluña y si se podria realizar una cunsulta

RespondreInapropiat
  • Francesc

12.01.2010 18:58

CRISI O JUBILACIÓ

En un escrit en un diari Regional el Sr. Masats deia que deixaba la dedicació exclusiva, i així com el seu sou (DESMESURAT)per poder fer front a la crisi. Y jo dic que això es més aviat per assegurar-se la seva jubilació, retornant a la seva antigua feina. Però també em pregunto. Per què no va fer aquest pas abans d'entrar al consistori? i així NO pendre'ns el pèl a tots el Sanvicentins!! De fet si em de fer front a la crisi; MILLOR QUE PLEGUIN TOTS EL REGIDORS I TÈCNICS!!!! i deixin d'enganyar als Sanvicentins, que ja estem farts d'aquest govern plé d'incompetents i de irresponsables que hi ha, que cridaben a la TRANSPARENCIA.! i RES DE RES!! Haig de recordar que en el temps que porten governant NO HAN FET RES, el poc que han fet, s'ha fet amb diners del PLAN E (diners del govern central PSOE) NO pas amb diners que ells hagin treballat.

RespondreInapropiat
  • uno mas

28.09.2009 21:58

pregunta

Que opina la gente d san viçenç sobre la independencia de cataluña y si se podria realizar una cunsulta

RespondreInapropiat
  • Mosqueado

13.07.2009 12:14

Vallhonesta falta información

Realmente toda la movida que hay sobre Vallhonesta es muy extraña y sospechosa. Primero corren rumores de que se plantea otra vez un abocador cerca de Vallhonesta y que el ayuntamiento no lo veria mal. Después aparece esta otra historia de que el ayuntamiento quiere comprar Vallhonesta para el centro excursionista como si quisiera hacerse perdonar el pecado antes de hacer pública la noticia del abocador. Los rumores no paran. Lo último que he oido ahora es que que con la excusa de hacer un camino para los camiones de las pedreras en realidad se va a hacer el acceso al abocardor. ¿Que hay de cierto en todo ello? Hay mucha cosa oscura en torno de Vallhonesta.

Què passa amb Vallhonesta?

Correcaminos 18.05.2009 00:34

Si, què passa? Sembla que en aquest tema hi ha més interrogants que respostes. Els que vàrem assistir a la sessió de Cal Soler vàrem sortir entenent que hi havia un compraventa pel mig sense saber exactament què es venia, a qui es venia, quan valia, ni perquè es proposava aquesta venta.
    Ara El Breny pregunta en primera pàgina “QUÈ PASSARÀ AMB VALLHONESTA?” . A l’interior se’ns pregunta què pot passar amb Vallhonesta i se'ns diu amb un to tot esverat que el lloc no està protegit, però unes quantes línies més endavant se’ns diu que si, que és pre-parc, zona protegida. Però ningú ens diu quin perill amenaça Vallhonesta. Jo també vull salvar Vallhonesta, però encara no sé de què. Jo també vull que el futur de Vallhonesta sigui bo, però que se sàpiga no hi ha cap obstacle que ho impedeixi. Se'ns diu que en el futur pot ser una zona verda on tothom hi pugui passejar, però això ja ho és ara. Que algú parli clar, sisplau.

RespondreInapropiat
  • Francesc

31.05.2009 02:10

Jo t'ho diré

Hola que tal? Demanes on son els policies en aquest poble tan i tan trist des de fa ja 2 anys. Però crec que hauries de demanar-li al regidor de Governació, que te als policies perdent el temps, repartint el correo intern de l'ajuntament i no fent les tasques habituals d'aquest cos policial.
    En aquest ajuntament, tothom fa la feina de tothom i ningú fa la de ningú. Salutacions.
    Així de bé que va!!!!!!

On estàn els policies del poble???

pere i lidia torrens 21.02.2009 10:44

Que pasa amb aquest govern? que és la 2ª vegada que m'obren el meu cotxe i només hi ha 2 policies treballant de nit quina vergonya, amb els impostos que pagem...
    Hauriem de fer alguna cosa, poseu mes seguretat collons

RespondreInapropiat
  • santvicentina

29.05.2009 10:48

Que passa amb Vallhonesta (contesta)

Com dius en el teu escrit, penso com tú de qui hem de salvar Vallhonesta, si es forestal de que perilla i perqué nomes hem de comprar la part que hi ha el refugi i l'ermita? i no tot plegat, no voldria pas pensar que hi a la mes remota possibilitat de jugar amb la sensibilitat de les persones que estimem Sant Vicenç i el seu entorn, per un lucre personal i lucratiu d'una entitat.
    pero a qui interessa fer aquestes gestions de comprar o vendre, al propietari del terreny, al Centre Excursionista. L'ajuntament no el veig massa entusiasmat (a part de persones puntuals) i com deia un señor en el local de Can Soler ¿on comença i acaba Vallhonesta i quina part es del propietari i quina del bisbat, quina quartera s'ha de comprar, que inclogi els edificis. No voldria que ningú es molestés peró som un poble oportunista i egoista, per últim qui mana a l'ajuntament (quin partit) i com s'informa al poble?.
    Si he nomenat una entitat que per a mi es respectable, es perqué aquesta va ser qui va convocar l'assemblea. GRÀCIES

Correcaminos 18.05.2009 00:34

Si, què passa? Sembla que en aquest tema hi ha més interrogants que respostes. Els que vàrem assistir a la sessió de Cal Soler vàrem sortir entenent que hi havia un compraventa pel mig sense saber exactament què es venia, a qui es venia, quan valia, ni perquè es proposava aquesta venta.
    Ara El Breny pregunta en primera pàgina “QUÈ PASSARÀ AMB VALLHONESTA?” . A l’interior se’ns pregunta què pot passar amb Vallhonesta i se'ns diu amb un to tot esverat que el lloc no està protegit, però unes quantes línies més endavant se’ns diu que si, que és pre-parc, zona protegida. Però ningú ens diu quin perill amenaça Vallhonesta. Jo també vull salvar Vallhonesta, però encara no sé de què. Jo també vull que el futur de Vallhonesta sigui bo, però que se sàpiga no hi ha cap obstacle que ho impedeixi. Se'ns diu que en el futur pot ser una zona verda on tothom hi pugui passejar, però això ja ho és ara. Que algú parli clar, sisplau.

RespondreInapropiat
  • Correcaminos

18.05.2009 00:34

RespondreInapropiat
  • Glòria Torner

13.03.2009 12:49

jo hi sóc!!!!!!

bon dia, et contesto Santi per la part q em toca, sempre q puc vaig a tots els actes de totes les entitats i festes q es fan al poble, tant abans quant estava al ajuntament com ara q estic a l'oposició, poder es q no coincidim

On es tothom

santi 10.03.2009 18:29

Jo demano on son els policies, on son els escombriaires, (a part de ser a la plaça de l’Ajuntament) on son els politics, etc etc.
    Resulta que i ha gent que només es passeja pel poble i va a les festes, quan en vol treure algun profit, per exemple els politics (regidors/es en concret), ara molta comèdia aquest equip de govern, pro n’havíeu vist algun quan no eren a l’ajuntament? i els que eren a l’ajuntament anterior en veieu algun ara? .
    Sempre igual axó no canvia ja podem anar a votar ja.
    A l’hora de les eleccions moltes paraules.

RespondreInapropiat

<2/11>