Fòrums

Sant Vicenç de Castellet

Afegir aportació
  • Santvicentina

23.05.2011 18:58

Ja hem votat

Ja han passat les eleccions, ja tenim resultats i ara que, rumiem-ho, qui ens representa..... si Convergència ha guanyat, enhorabona, el PSC segona força, felicitats també i Esquerra la tercera, PERO ENTRE TOTS TRE S NO REPRESENTEN NI LA MEITAT DE L'ELECTORAT, però axó no es el preocupant, es que sumat al guanyador d'aquestes eleccions l'abstenció. i hem de sumar un candidat del PP i un candidat de PxC (Si? esteu d'acord)
    Doncs politics de tots els partits, preneu-ne nota, i que ningú presumeixi perquè l'alcalde sigui qui sigui segur que serà convergent, nomes representa aproximadament un 15 per cent no de la població, sinó del cens electoral. Fa pensar oi?

RespondreInapropiat
  • Santvicentina

14.05.2011 20:21

Gràcies al Breny

Agrair també al Breny l'oportunitat de poder expresar-nos, (amb respecte axó si) en aquest apartat i també per fer públic totes aquestes coses després per escrit i poder tenir un document del que s'ha fet a la nostra Vila. Per Molts Anys

RespondreInapropiat
  • Santvicentina

14.05.2011 20:14

Debat dels candidats, candidates, a La Societat Coral l'Estrella

Be! molt be, agrair als organitzadors el seu esforç en muntar-ho, però una mica "light", no sabem quina es la reacció dels candidats davant d’una situació, imprevista ni quin coneixement aporten a l'ajuntament, inclosos els que i han ara, tothom es molt honest tots molt senzills, però no els hi veig aquest aplom que volien demostrar i algun (en masculí) no podia evitar el seu ego encara que volia fer veure que el mèrit era de tot l'equip (es lògic que si un candidat no te un bon equip que li doni suport no es pot presentar i axó seria un altre tema també força important) també en les preguntes es va veure que quan algun, no tenia el papel delante, pues no no eso..... ja m’enteneu
    Que cadascú voti a qui li sembli, pot ser perquè soc dona la Glòria no em desagrada.

RespondreInapropiat
  • Rosa

11.05.2011 09:21

Pancartada

Valguem Déu Com està el poble de pancartes, per a mi massa, i es que es pensen els partits que valorarem la quantitat de pancartes posades per anar a votar, hi ha una cosa que es diu sentit comú i que fa que cadascú esculli el partit que mes li agradi, també la gent s’adona dels aprofitats, aquells que busquen un lloc de treball dins la política, plantejament totalment erroni la gent que va a l’ajuntament ho ha de fer per treballar pel poble, deixant en segon lloc el que cobrarà i d’importància que pot tenir el càrrec de cara a la vida professional, hem sembla que i ha molta gent que intenta aprofitar-se del càrrec. Potser per ressentiment, per poder informar-se del que passa a l’ajuntament etc. En fi sentit comú quan anem a votar.

RespondreInapropiat
  • Rosa

24.04.2011 08:07

Gràcies Santvicentina

M'agrada que la dona anomenada santvicentina escrigui, perqué veig que es una persona que sap el que diu de Sant Vicenç i bona coneixedora del poble,ahir vaig passejar pel poble i feia goig, felicitar a tota la gent que va donar color a la Diada de Sant Jordi, després ja compraré el Breny que dona fe de totes aquestes coses, vull felicitar aquesta gent que fà possible aquesta revista per la seva feina i per poder escriure en aquest apartat i em fa extrany que no i escrigui mes gent, per molts anys a tots i Visca.

RespondreInapropiat
  • Santvicentina

21.04.2011 22:27

LLISTES

Que passa a Sant Vicenç amb les llistes, avui les he vist totes, i com es natural, la de Ciu normal, també la del PSC, la del PP, i d'ERC cada una mes o menys amb gent afí al partit, pero despres he vist la del partit aquest independent, mare meva aquí no i ha ningú que entengui re, gent amb no se sap quina ideologia gent que no coneix ningú, uma mare i la filla, gent de la dreta de l'esquerra quin poti, poti, i per acabar-ho d'arrodonir els de PxC, el secretari de la diócesi cap de llista la sacristana, el seu germà, gent que no se com i a anat aparar. Expliqueum-ho si us plau.

RespondreInapropiat
  • Rosa

18.04.2011 22:35

Conèixer gent

L'altre dia vaig veure al PSC a la plaça, en una parada i em van dir algún nom, dels que hi eren presents, la Glória, el Quim l'Ani, i no recordo qui mes, esta be que els partits surtin al carrer espero conèixer també gent d'altres partits, encara que veig que aquest poble la gent es molt reservada, i com deia no hi ha massa relació entre nosaltres.
    Val la pena que fem poble, m'agrada de viure a Sant Vicenç.

RespondreInapropiat
  • Rosa

10.04.2011 13:04

Agraïda

Moltes gràcies.

Et pots fer soci

Santvicentina 09.04.2011 19:41

Pots anar a la Penya Blaugrana i apuntar-te estaràn encantats, a les tardes de 6 a 8. Salutacions

RespondreInapropiat
  • Santvicentina

09.04.2011 19:41

Et pots fer soci

Pots anar a la Penya Blaugrana i apuntar-te estaràn encantats, a les tardes de 6 a 8. Salutacions

Penya Barça

Rosa 05.04.2011 00:54

M'han dit que la Penya Blaugrna fa excursions, que el diumenge va anar a fer una sardinada a Roses, i també fa autocars a veura el Barça, i es pot anar a veura el Barça a la Penya, em faré soci.Tothom si pot apuntar?

RespondreInapropiat
  • Rosa

05.04.2011 00:54

Penya Barça

M'han dit que la Penya Blaugrna fa excursions, que el diumenge va anar a fer una sardinada a Roses, i també fa autocars a veura el Barça, i es pot anar a veura el Barça a la Penya, em faré soci.Tothom si pot apuntar?

RespondreInapropiat

1/11>