El català una llengua mes!!
Hola Jony, et contesto, per que precisament m'ha cridat l'atenció que visques a Amposta, ja que jo, soc d'allí. Ara estic fent un treball per a l'IOC, és tracta sobre Internet i participar en diferents fòrums. Curiosament a l'entrar en aquest he començat a llegir, el que la gent explica per a redactar sobre el tema, i quant he vist el nom del meu poble, he pensat, vaig a contestar. M'alegro que hagi gent que s'esforci a parlar el català, i t'animo a que el segueixis practicant, sense perdre les arrels maternes, que aquestes són les mes importants. Però l'interessant és que un s'adapte al lloc que l’acull. Si ens n’anem a viure a Inglaterra, farem que els inglesos ens parlen en català?,no oi? Doncs per a Catalunya és el mateix, els nous integrants si no el saben parlar, almenys que l’entenguen. Ànims que el català és una llengua mes!!
RespondreInapropiatHola estudiants
jony799 20.10.2011 12:17
La meva mare és de Granada i el meu pare és de Barcelona vivim Amposta i aquí parlem el català i mig el valencià. Quan estic a casa a la meva mare li parlo en castellà i al meu pare en català per això a vegades m'embolico molt. Jo també escric molts vegades mig català i mig amb castellà. Estic d'acord amb el que diu Oviedo. Posant ganes e interés tot es pot fer coste el que coste.