Fòrums

estudia.cat

Afegir aportació
  • Montse

07.05.2012 10:29

El català una llengua mes!!

Hola Jony, et contesto, per que precisament m'ha cridat l'atenció que visques a Amposta, ja que jo, soc d'allí. Ara estic fent un treball per a l'IOC, és tracta sobre Internet i participar en diferents fòrums. Curiosament a l'entrar en aquest he començat a llegir, el que la gent explica per a redactar sobre el tema, i quant he vist el nom del meu poble, he pensat, vaig a contestar. M'alegro que hagi gent que s'esforci a parlar el català, i t'animo a que el segueixis practicant, sense perdre les arrels maternes, que aquestes són les mes importants. Però l'interessant és que un s'adapte al lloc que l’acull. Si ens n’anem a viure a Inglaterra, farem que els inglesos ens parlen en català?,no oi? Doncs per a Catalunya és el mateix, els nous integrants si no el saben parlar, almenys que l’entenguen. Ànims que el català és una llengua mes!!

Hola estudiants

jony799 20.10.2011 12:17

La meva mare és de Granada i el meu pare és de Barcelona vivim Amposta i aquí parlem el català i mig el valencià. Quan estic a casa a la meva mare li parlo en castellà i al meu pare en català per això a vegades m'embolico molt. Jo també escric molts vegades mig català i mig amb castellà. Estic d'acord amb el que diu Oviedo. Posant ganes e interés tot es pot fer coste el que coste.

RespondreInapropiat
  • faster77

04.05.2012 20:23

Abbas

Bona tarda a totho,
    Jo tabé sóc estudiant a l'IOC, estic fent el ges en llengua catalan, a pesar de no sóc nascut a Catalunya em considero d'aqui, a més m'agrada molt la llengua catalana i animo a tohom qui viu dins el territori catalan que s'esforçi una mica per aprendre aquesta idioma que deriva del llatí i que mereix l'atenció com qualsevol altra idioma. Salutacions,

ESTUDIAR GES DE GRAN

MAITE 26.04.2012 23:04

Hola em dic Maite,tinc 44anys i cada cop veig més gent gran que estudia GES a distància i és d'agraïr perque no tothom pot estudiar de manera presencial per raons de feina , de fills i familia etc. Animo a tots els que no han pogut estudiar en el seu temps per raons personals que ho facin ara. Com diu la dita el saber no ocupa lloc.

RespondreInapropiat
  • MAITE

26.04.2012 23:04

ESTUDIAR GES DE GRAN

Hola em dic Maite,tinc 44anys i cada cop veig més gent gran que estudia GES a distància i és d'agraïr perque no tothom pot estudiar de manera presencial per raons de feina , de fills i familia etc. Animo a tots els que no han pogut estudiar en el seu temps per raons personals que ho facin ara. Com diu la dita el saber no ocupa lloc.

Dècades de retard

Ferran 28.01.2012 21:05

Jo també estudio el GES a l’IOC, però amb dues o tres dècades de retard (nascut al 1956...), i la poca (poquíssima) educació que vaig rebre a la infància sota un franquisme rabiüt, va estar castellana i religiosa, però per sort tinc molt clar qui soc i que vull aprendre.

RespondreInapropiat
  • Equip A

08.03.2012 20:49

La nostra llengua

Estem d'acord amb tu

la nostra llengua

angels 05.02.2012 15:57

Em sembla meravellós que gent que no ha nascut a Catalunya s'esforci tant en apendre el nostre idioma, és una llengua molt culta que mai ha rebut el reconeixement que es mereix. entre tots hem de continuar fent el català més fort. Angels

RespondreInapropiat
  • angels

05.02.2012 15:57

la nostra llengua

Em sembla meravellós que gent que no ha nascut a Catalunya s'esforci tant en apendre el nostre idioma, és una llengua molt culta que mai ha rebut el reconeixement que es mereix. entre tots hem de continuar fent el català més fort. Angels

RespondreInapropiat
  • peke

04.02.2012 17:10

Estudiant a l'IOC

Hola! Jo també estic estudiant a l'IOC, i la veritat és que estic molt contenta, et dono la raó Yolanda ... d'una altra manera no hagués estat possible, entre el treball, les tasques de la casa etc no podem adaptar-nos nosaltres a un horari de classe, i aquí són les classes les que s'adapten a nosaltres. És genial, i vull animar-vos a tots a acabar el GES. Una salutació! MaribelDeshacer cambios

Gracies IOC

Yolanda 02.02.2012 11:51

Hola a tothom,
    Jo també m'ha estic traient el GES, i he de donar les gracies a l'IOC per tot. Francament, no crec que ho avés pogut fer d'un altre manera, ja sabeu els que treballeu que és molt difícil coordinar horaris. Estic a la recta final i si tot va bé, a l'estiu ja hauré acabat. Ja ens queda menys! Sort a tots!
    Adéu!

RespondreInapropiat
  • Yolanda

02.02.2012 11:51

Gracies IOC

Hola a tothom,
    Jo també m'ha estic traient el GES, i he de donar les gracies a l'IOC per tot. Francament, no crec que ho avés pogut fer d'un altre manera, ja sabeu els que treballeu que és molt difícil coordinar horaris. Estic a la recta final i si tot va bé, a l'estiu ja hauré acabat. Ja ens queda menys! Sort a tots!
    Adéu!

RespondreInapropiat
  • Carles

31.01.2012 15:44

ànims i endavant

Amb voluntat i una mica d'esforç es poden aconseguir moltes fites.

RespondreInapropiat
  • Ferran

28.01.2012 21:05

Dècades de retard

Jo també estudio el GES a l’IOC, però amb dues o tres dècades de retard (nascut al 1956...), i la poca (poquíssima) educació que vaig rebre a la infància sota un franquisme rabiüt, va estar castellana i religiosa, però per sort tinc molt clar qui soc i que vull aprendre.

RespondreInapropiat
  • jony799

20.10.2011 12:17

Hola estudiants

La meva mare és de Granada i el meu pare és de Barcelona vivim Amposta i aquí parlem el català i mig el valencià. Quan estic a casa a la meva mare li parlo en castellà i al meu pare en català per això a vegades m'embolico molt. Jo també escric molts vegades mig català i mig amb castellà. Estic d'acord amb el que diu Oviedo. Posant ganes e interés tot es pot fer coste el que coste.

RespondreInapropiat

1/7>