Fòrums

Nosaltres: Catalans al món

Afegir aportació
  • Marto

30.01.2012 16:47

Democràticament

Estic d'acord s'hauria de decidir democràitcament. Jo sòc nascut aquí a Catalunya però sempre he respectat que les meves arrels siguin andaluses. No per això em sento menys Catalana que d'altres.

Visca Catalunya

caramel 28.04.2011 16:35

La ignorància és molt valenta noi

RespondreInapropiat
  • José Perea

07.05.2011 19:20

LLIBERTAT CATALANA

Hola a tots,
    Jo soc català de naixement i de cor, malgrat que no comparteixo el radicalisme, ni català, ni espanyol.
    No seria millor que cascú fos lliure d'anar on vulgui?, sempre que es respecti als altres.
    Jo no odio al madrilenys, tan sols pel fet d'haver nascut allà, i tampoc vull que m'odiïn i em cataloguin de res, pel fet de ser català.
    Que Catalunya sigui independent, crec que hauria de decidir-se democràticament, amb la votació del catalans que vivim a Catalunya.

RespondreInapropiat
  • caramel

28.04.2011 16:35

Visca Catalunya

La ignorància és molt valenta noi

CATALUÑA NUNCA HA SIDO NI REINO NI NACIÓN.

Francisco de Bcn. 14.01.2010 04:04

Acabarás huyendo por las alcantarillas de Bcn como en su día lo hizo Dencás. Lo siento pero Cataluña nunca ha sido ni Reino ni Nación. Lee a historiadores contrastados y a la REAL ACADEMIA DE LA HISTORIA y déjate de historias románticas y anoveladas que se recrean más con la historia de los deseos que con la de los hechos. Saludos de un catalán español de Bcn.

RespondreInapropiat
  • ramona

27.04.2010 23:18

visca els països catalans!!

Els teus raonaments són només fruit del desconeixement d' una terra, una cultura, una llengua i un país que va ser lliure i ara està sotmés. Viure a Catalunya i no està identificat amb aquesta realitat ha de ser molt frustrant.

Francisco de Bcn. 14.01.2010 04:04

Acabarás huyendo por las alcantarillas de Bcn como en su día lo hizo Dencás. Lo siento pero Cataluña nunca ha sido ni Reino ni Nación. Lee a historiadores contrastados y a la REAL ACADEMIA DE LA HISTORIA y déjate de historias románticas y anoveladas que se recrean más con la historia de los deseos que con la de los hechos. Saludos de un catalán español de Bcn.

RespondreInapropiat
  • juan pere

10.04.2010 01:08

Catalunya lliure

I per qué no ??? Nosaltres tenim el dret de decidir també !. Visca Catalunya lliure !.

catallana

flor de maig 24.03.2009 19:39

jo estic orgullosa de ser catalana però això que sigui una nació no ho veig tant clar

RespondreInapropiat
  • juan pere

10.04.2010 01:04

jo també

jo també i visca catalunya

Soc catalana

montseavia 24.03.2009 19:43

ESTIC MOLT FELIS DE SER NASCUDA HA QUET PAIS

RespondreInapropiat
  • Francisco de Bcn.

14.01.2010 04:04

Exèrcit lliure de Catalunya 2014 //// . MARC-SABATES.COM

WILLIAM WALLACE =MARC-SABATES.COM 20.01.2008 17:36

Odio els Espanyols ,Espanyols el faré de CATALUNYA //// .

RespondreInapropiat
  • OLIMPIADES TOKIO 2O16

31.03.2009 23:53

OLIMPIADES CHICAGO 2016

BUSQUEM CATALANS DE TOT EL MON QUE VOTIN PER LES OLIPPIADES A CHICAGO O A TOKIO PASSO A DOS MES

Votem per barcelona

carlota 18.02.2008 23:01

www.monopolyworldvote.com

Votem per barcelona!!!

Hem d'aconseguir superar a madrid!!!

RespondreInapropiat
  • We want a Catalan State

31.03.2009 23:50

We want a Catalan State

JO NO PUC VENIR PERQUE SOC A CARDEDEU, PERO SEGUR QUE CARDA UNA RASCA QUE ESTELLA LA PRIMERA CAPA DELS COLLONS

Proposta de trobada de jovens catalans a Vancouver

Derek 26.02.2009 03:38

A Vancouver esta el Casal Catala, pero com que els jovens no es solen acostar massa a estes coses podriem quedar tots un dia. Mosatros ne som uns quants de moment tres jovens. Aco no vol dir que fem coses a banda del Casal pero ere un poc per eixir de festa i xalar un dia per ahi.

A vore que vos pareix.

RespondreInapropiat
  • We want a Catalan State

31.03.2009 23:47

We want a Catalan State

JO NO ODIO ELS ESPANYOLS PERO QUE S'EN VAGIN A ESPANYA QUE ES EL SEU PAIS

Exèrcit lliure de Catalunya 2014 //// . MARC-SABATES.COM

WILLIAM WALLACE =MARC-SABATES.COM 20.01.2008 17:36

Odio els Espanyols ,Espanyols el faré de CATALUNYA //// .

RespondreInapropiat

1/4>