Fòrums

Nosaltres: Formació

Afegir aportació
  • Maria

24.04.2012 11:15

La meva experiència en Informàtica

Em vaig decidir fer informàtica perquè és la tecnologia i la veritat és que des
    que vinc a les classes estic aprenent molt cada dia s'aprèn coses
    noves i el saber no ocupa lloc, les meves amigues totes saben i jo em sentia
    desplaçada per això cada dia vinc més contenta coneixes nous amics i
    et relaciones més amb la gent.

MARIA MOLINA

RespondreInapropiat
  • NURIA

24.04.2012 11:14

LA MEVA EXPERIÈNCIA A L’ESCOLA D’ADULTS

Fa un any que participo a l’escola d’adults de La Verneda i ha estat una experiència molt enriquidora, tant per les matèries que he après, Anglès i Català, com per les persones que he conegut (companys i professors).
    Ha estat el primer any que no treballava, havent passat a jubilada i, el poder estudiar, m’ha servit per ampliar els meus coneixements i fer nous amics.
    Desitjo poder continuar el any vinent.

RespondreInapropiat
  • Mari Carmen

24.04.2012 11:14

UN APRENDIZAJE CONTINUO

Crec que la vida és un continu aprenentatge, alguns coneixements s'adquireixen a
    base d'experiències que en el camí de la vida et vas trobant, però altres, els has d'aprendre com, aprens a llegir o escriure.
    L'escola d'adults és aquesta eina que ens permet seguir adquirint aquests coneixements, ampliar-los, enriquir-los i no baixar del tren encara que passi el temps.

RespondreInapropiat
  • MAYTE

24.04.2012 11:04

EXPERIÈNCIA DEL MEU PAS PER L’ESCOLA D’ADULTS LA VERNEDA

Ens hem apuntat a aquesta Escola d’Adults aquest any la meva germana i jo.
    Particularment crec que son molt positives les classes que fem, que són:
    Informàtica i Anglès.
    Com estic jubilada la veritat es que tens un al•licient molt gran per aprendre
    encara que costi una mica més que quant se és jove, però la voluntat val tot i
    els professors i companys que coneixes amplien el nostre coneixement.

RespondreInapropiat
  • BEA

24.04.2012 11:03

L'ESCOLA I ELS ADULTS

L'ESCOLA D'ADULTS PERMET:

AJUDAR-NOS PER MILLORAR LA NOSTRA TRAJECTÒRIA APOSTANT PER L'APRENENTATGE I MILLORANT ELS CONEIXEMENTS I HABILITATS CONTÍNUES.

ORIGINALMENT es plantejaven COM UN MOVIMENT SOCIAL PER A PERSONES ANALFABETES I EN L'ACTUALITAT PERMETEN CONTINUAR AMB EL CONCEPTE D'EDUCACIÓ PERMANENT.

BEA

RespondreInapropiat
  • LOLI

24.04.2012 11:00

EXPERIÈNCIA A L'ESCOLA D'ADULTS LA VERNEDA

Per la meva experiència porto poc temps d'estar connectada a el món de la informàtica, a que penso paràgraf les persones que no vam tenir a la nostra època de poder aprendre, com a persona adulta de sóc, estic aprofitant l'oportunitat que ens ofereix.
    I amb l'ajuda de els nostres professors que ens animen cada dia i són molt atents esperem poder sortir a endavant, perquè vet aquí que trobo molt interessant tot el relacionat amb el món de la informàtica.
    Jo aconsello a la gent adulta que s'animi d'una i que no tingui por.

RespondreInapropiat
  • leo

24.04.2012 10:50

FORMACION DE UN ADULTO

A mi m'ha anat molt bé ja que el que no vaig fer en el passat ho estic aprenent ara en els anys que he estat a l'escola m'he tret el GES, ara m'estic traient un curs d'informàtica el qual em va bé.

RespondreInapropiat
  • adulta

24.04.2012 10:49

FORMACIÓ D’ADULTS

Des de fa dos anys participo en les classes de formació d'adults, m'agrada l'experiència de continuar fent alguna cosa per millorar coneixements , també per aprendre coses noves, mantenir contacte amb altres persones, etc. De tota manera, moltes persones majors fem un esforç per participar i compaginar les tasques que durant el dia ens té ocupats, unes vegades per obligació indirecta ( ajuda a fills, pares, néts ) o per problemes personals derivats per l'edat. Encara així, gaudim amb aquestes estones que ens treuen de les coses habituals i ens dóna vida. Esperem que la crisi que ara ens embolica a tots no destrossi aquesta esperança.

RespondreInapropiat
  • JoanTM

24.04.2012 10:45

EDUCACIÓ DE PERSONES ADULTES

Fa més o menys quatre anys que participo en programes de formació d’adults. Primer vaig treure’m el nivell C de català i a continuació he fet informàtica , l’any passat el curs Competíc Inicial i enguany el que estem fen ara Competíc 1. L’experiència que he tingut aquests anys per a mi a estat molt profitosa, tant a nivell formatiu com de tracte amb els companys i els professors. Crec que les persones sempre podem superar-nos i adquirir nous coneixements al llarg de la nostra vida sense dependre la edat que tinguem.

RespondreInapropiat
  • APARICIO

24.04.2012 10:42

LES MEVES CLASSES DE INFORMÀTICA A l'ESCOLA

Hola, sóc un adult que per primera vegada m'he incorporat en les classes d'informàtica de l'escola d'adults, i al meu entendre estic notant una experiència molt bona i clarificadora del que aprenc en les classes, i a més opino que els professors estan molt preparats quan les necessitats dels alumnes per tant estic satisfet amb el que en classe aprenc, i tot això com anteriorment he dit és la meva modesta opinió.

RespondreInapropiat