Pep Guardiola el millor
Guardiola es el millor d´entre tots els entrenadors encara que hi diguen qué o siga Mourinho com Guardiola no hi ha un altre.
Orgull Culé!
12977 aportacions
18750 respostes
9 aportacions
0 respostes
29 aportacions
35 respostes
20 aportacions
16 respostes
8 aportacions
2 respostes
7 aportacions
5 respostes
38 aportacions
18 respostes
7 aportacions
0 respostes
15 aportacions
14 respostes
49 aportacions
37 respostes
13 aportacions
5 respostes
10 aportacions
6 respostes
44 aportacions
16 respostes
5 aportacions
8 respostes
14 aportacions
8 respostes
20 aportacions
23 respostes
Ainoa
21.11.2011 22:20
Guardiola es el millor d´entre tots els entrenadors encara que hi diguen qué o siga Mourinho com Guardiola no hi ha un altre.
Orgull Culé!
MARIA¡¡¡
21.11.2011 21:57
el barça per a mi es el millor equip del món, juen bé,elsgols els marquen amb estil i no puc dir unna altra cosa que...
el BARÇA esel millor i també estic dacord en lo que a dit la meua companya maria
Choliva
21.11.2011 21:42
Maria
19.11.2011 17:55
encara que diguen que Cristiano Ronaldo es el millor, no hi aura ningú com MESSI
FORÇA BARÇA!!!
Jony799
16.10.2011 18:20
Es molt vergonyos la sanció que li han ficat al Sr/ Jose Mourinho per ficar-li el dit dins a l'ull del Sr Tito Vilanova. Al final 2 partits i 600 € de denuncia ¡¡¡OJO!!!! que no li tinguen que hipoteca la casa a Mourinho per a pagar els 600€. No hi ha dret un tio que cobrar 10.000.000 € a l'any. Desde luego que no hi ha vergonya ni ha res.
RespondreInapropiatsomnis
09.08.2011 00:40
Creia que mai pronunciaria aquestes paraules però aquesta situació insostenible a fet que el meu parer canvi radicalment. Definitivament, he arribat a la conclusió que, el millor que podia decidir era marxar d’aquí i així ho farà. Deixarà enrere a tots aquests indesitjables, abandonarà aquest infern i iniciarà un nou camí.
Sortirà per la porta gran, com un tot un cavaller que, mai ha pronunciat ni una paraula de més. Sota la seva consciència sempre restarà la tranquil•litat. Ha fet les coses bé, ha lluitat com el que més fins que ha dit prou, aquí us quedeu. Això sí, de ben segur que els entrenadors que no l’han respectat, els periodistes que l’han criticat i els aficionats que s’han unit a fer tot això més complicat, d’aquí un temps es preguntaran com van poder dubtar del tros de davanter que tenien i van deixar escapar...
Per sort, a Roma el rebran amb els braços oberts i, aquí, encara que sembli impossible hi té un gruix de gent important que l’aprecia. Els demés, no trigaran en caure rendits als seus peus... Sempre he tingut clar que serà un gran. Ho té tot a favor i ara, més que mai. A l’inrevés de les pel•lícules, en aquesta han aconseguit vèncer “els malvats” però la segona part promet. En aquella si que per fi, es farà justícia.
De desagradables el món n’està ple, però en el futbol i tot el que l’envolta, s’hi acumulen una part considerable. S’ha de ser molt malparit i no tenir cor com per no voler adonar-se d’una cosa tan evident i preferir tirar pel camí fàcil: el menyspreu cap a algú “dèbil”. Ho poso entre cometes perquè si una cosa ha demostrat Bojan mantenint-se sempre en silenci davant totes aquestes circumstàncies, és que té una fortalesa mental que molts voldrien.
Bojan és una de les persones que més valoro, un dels jugadors dels que més he après i ho seguirà sent, malgrat que mai ens coneixerem, malgrat que mai li podré dir lo important que és per el barça , mai podré fer-li arribar els meus ànims... No obstant, la meva esperança es manté viva i mai deixaré de lluitar per aconseguir transmetre les meves paraules a una persona tan gran, tan humil i tan bona com ell.
Una vegada més, només em queda donar-li tots els meus ànims cap a ell, el petit-gran 9 ( bé, em sembla que ara s'ha canviat el número, però això no té la més mínima importància).
Per acabar m'agradaria demanar-vos que , siusplau, siusplau, siusplau, no m'etiqueteu com una de les fans merdoses que se'ls cau la baba només de veure el jugador ( a part de que la majoria d'elles no sobrepassen els 13 anys a diferència dels meu 19...)
Ooooooooh no puc més amb elles .Ara per ara sembla que la rara sóc jo perquè TOOOTEES les altres són així :S que es pensen? que el Bojan els farà cas??? per favor...es nota que el coneixen poc i que es fixen amb el que jo em sé.
On ha d'estar Bojan es fent rodar la pilota i marcant gols, és això al que es dedica! Ésfutbolista i no un model per a que 500.000 nenes babejin davant d'una pantalla...
És molt trist que estiguin com a desesperades suplicant tonteries, però això demostra tot el que sempre he dit...Miren el que miren.
Oi tant, no hi ha dubte, totes són iguals, no hi ha cap que s’escapi ¡!! Però jo sóc un tipus ben raro... en fi, tothom és com és.
Gràcies per llegir el meu comentari.
VISCA EL BARÇA ( malgrat les actuacions imperdonables que el club ha fet últimament, el meu sentiment blaugrana va molt endins del meu cor i no puc evitar sentir aquella passió culé que ja des de ben petita m'han inculcat els meus pares).
Alba
08.05.2011 01:36
Hola a tothom, jo soc un altre cule mes en aquest foro, que dir doncs, que si que és mes que un club, jo no soc molt futbolera però que sí m'agrada veure el futbol quan juga el Barça. I bueno no fa falta dir que som el millor equip del mon, per que saben estar al camp, saben jugar i acepten les derrotes amb el cap ben alt. Ja sabeu:
¡¡ FORÇA BARÇA !!
José Perea
07.05.2011 19:30
Hola a tots,
M'agradaria donar el punt de vista en aquest fòrum de un aficionat al Espanyol, ja que també es un club català i en aquest fòrum només es parla del Barça. Primerament el Espanyol es tant català com el que més. Segon, el futbol es un esport i no s'ha de barrejar amb política o al menys jo ho penso aixi, i per últim dir, que a Catalunya el Barça o acapara tot i això no es just, ni per als Espanyolistes ni per els altres equips com el Nastic, Tarragona, o altres.
jories
02.05.2011 21:36
Es un orgull ser del millor equip del mon. Un equip que l´any pasat va guanyar
cuatre copes i aquest any en guanyara tres copes mes.
Perque es un equip que te els millors jugadors del mon.
RespondreInapropiatForça Barça
Raul 01.02.2011 11:28
Jo tambe soc un aficionat del Barça, m'agrada molt veure amb els meus amics els partits que fa aquest equip, es un espectacle en tots els aspectes.
¡¡¡FORÇA BARÇA!!!
caramel
29.04.2011 14:28
Què els hi passa als portuguesos?
Sembla que donen mala imatge del seu joc brut i de mala educació.
A Madrd no saben perdre? Diuen que els hem robat el partit quan per comptes de jugar a futbol, es van dedicar a repartir coçes a tort i a dret. D'altra banda no sé què protesten de les targetes... l'arbitre ja va trigar massa i tot a ensenyar-la.
Salutacions.
1/6>