Que això NO ES CERT... com es pot defensar el POBLE dels INTEL-LECTUALS que patím, com es pot defensar dels POLITICS que patím, com es pot defensar dels MITJANS de comunicació que patim, i.... com es pot defensar si NO SABEN COM... i els que ho sabem no els ho volem DIR!!!.
Subject: PRESENTANT BATALLA A LA COPE
Date: Tue, 12 Jun 2007 09:27:32 +0000
Cada dia, cada dia, cada dia la COPE i la seva asseveració que el que va passar als trens de Madrid és l´ETA. dons jo faré el mateix, amb la diferència que el que jo dic es més cert que el que ells diuen.
Els animals salvatges, defensen el seu territori i la seua família, fins a la seva pròpia mort!! els Valencians també, també volen morir a mans dels senyors de la messeta, i no els importa rés si entreguen el TERRITORI, la FAMILIA inclús els PROPIS FILLS, PREGUNTO: Vosté està entre aquesta casta d´ALIMANYES que no ho fan?
AHIR
Vaig participar amb una reunió per la reflecxió de les eleccions, de la línia idiològica meva, el per què de la nostra deblaque?, quan els vaig preguntar per què ningú m´havia VOTAT es van cabretjar perque volien saber en quina llista havia anat, ixe era el parany que els paraba, perquè no es pot VOTAR a favor de res desconegut, naturalment, ningú, ningú coneixia que la meva llista està en VILAWEB, ells veuen la 1ª, Canal 9, llegeixen el MEDITERRANEO, ha!!! i com son molt INTE´L-LECTUALS "el TEMPS", que naturalment, estic també censurat, no fos cas que els lectors es fessin més "assabentats" perquè es clar que no es poden publicar...VOSTE, si, si VOSTE quin DRET té en MATAR-NOS, ASSASSINAR-NOS amb la seva arma LETAL EL CASTELLÁ, son CRIMINALS, em direu exagerat, però aixís com han aparegut le inmagens de la comisaria... perquè no poseu uns micròfons als bars i al carrer... després ja em direu que!!.
No me acaba de convencer...por poco que he leido se, que SOY un MALVADO TERRORISTA un DEMONIO, que coño me he creido, que tengo derecho a ser CATALAN? donde se a visto tamaña ABERRACION en TV-3 pasan una serie que muestra a las claras que los ESCLAVOS son menos que los perros, NO SON NADA y... no existe NINGUN PROGRAMA que poco o mucho no se hable en castellano, precisamente para que no olvidemos nuestra CONDICION de ESCLAVOS los BUENOS son los TIRANOS-INVSORES-OPRESORES-AGRESORES- que como que SON NEGREROS TIENEN TODOS, TODOS, TODOS, LOS DERECHOS SOBRE LOS ESCLAVOS!!!!! i SI, el comportamiento NUESTRO, és que ya hemos asimiado esta condicion.... y dejaremos de ser XENOFOBOS-RAISTAS-INTOLERANTES... ( tenemos que tolerar nuestra ELIMINACION, tal com ya lo practican en la COMUNA VALENCIANA)
RespondreInapropiat