Hola!
Jo pensó lo mateix, a mi el cinema no m'agrada per això.
Cada vegada el preu del cinema puja, perque ara una pel·licula normal et costà 8,40€ i una 3D et costà 10,40€. Crec que es un preu molt elevat per despres no t'agradi o les persones que estan veïent la peli fassin soroll, a més a més aquet soroll de menjar que no m'agrada res de res.
RespondreInapropiatOn són les bones películes??
Montse González IOC 18.10.2011 15:40
Hola a Tots i Totes!!
No entenc que passa últimament amb el cinema que ja no hi ha res que em sorprengui ... Veig una pèrdua de temps i diners anar al cinema a veure una pel · lícula (A més de que és caríssim).
Tal i com diu algú que signa com "Quina llauna" prefereixo quedar-me a casa i posar la tv i veure algun documental o programa interessant sobre relacions socials o turisme. (Rotundament NO a programes semblants a Salvame i totes aquestes bestieses).
És cert que hi ha pel · lícules genials però realment val la pena gastar 7 euros per anar a veure una pel · lícula en una pantalla enorme?? (Bé, això comptant que no tinguis família, porq si no és així, es converteix en "oci de luxe "...)
Sense voler fer apologia i que em perdonin els autors .... Però no m'estranya que hi hagi pirateria!
Salut companys / es!!