Fòrums

Nosaltres: Cinema

Afegir aportació
  • Sthella

07.05.2012 17:05

Hola!

Jo pensó lo mateix, a mi el cinema no m'agrada per això.
    Cada vegada el preu del cinema puja, perque ara una pel·licula normal et costà 8,40€ i una 3D et costà 10,40€. Crec que es un preu molt elevat per despres no t'agradi o les persones que estan veïent la peli fassin soroll, a més a més aquet soroll de menjar que no m'agrada res de res.

On són les bones películes??

Montse González IOC 18.10.2011 15:40

Hola a Tots i Totes!!

No entenc que passa últimament amb el cinema que ja no hi ha res que em sorprengui ... Veig una pèrdua de temps i diners anar al cinema a veure una pel · lícula (A més de que és caríssim).
    Tal i com diu algú que signa com "Quina llauna" prefereixo quedar-me a casa i posar la tv i veure algun documental o programa interessant sobre relacions socials o turisme. (Rotundament NO a programes semblants a Salvame i totes aquestes bestieses).
    És cert que hi ha pel · lícules genials però realment val la pena gastar 7 euros per anar a veure una pel · lícula en una pantalla enorme?? (Bé, això comptant que no tinguis família, porq si no és així, es converteix en "oci de luxe "...)
    Sense voler fer apologia i que em perdonin els autors .... Però no m'estranya que hi hagi pirateria!

Salut companys / es!!

RespondreInapropiat
  • Alberto ioc

04.05.2012 19:46

el verdader cinema on es?

Estic d'acord amb tu, avui anar al cinema és un luxe que realment no compensa pel que estan donant. Abans a part de ser mes econòmic (la qual cosa una família podia permetre's el luxe d'anar, cosa que ara com siguis ja no dic molts, tan sol 3 et surt caríssim anar) quan anaves al cinema tènies dues pel·lícules per veure i si pel que fos arribaves amb la pel·lícula començada podies repetir sessió, cosa que ara és una i has de sortir. Les pel·lícules eren més originals i entretingudes, havia de tot tipus de gènere. Avui dia crec que o hi es tot inventat o no es molesten a crear res nou, solament saben que fer remake. Realment el món del cinema hi es bastant acabat, han de fer-li un volt molt gran perquè la gent li cridi un altra vegada l'atenció i vulgui invertir per anar al cinema (i no parlo que les facin en 3d això no és fer novetat , sinó adaptar un tipus de projecció a alguna cosa que ja han creat)

RespondreInapropiat
  • noeliaioc

04.02.2012 15:23

Hola

Estic d'acord amb tu, moltes pelicules d'ara son bastant dolentes, i pagar de 7 a 9€ perqué no t'agradi una pelicula, o no estiguis comode per la gent que no calla, anar al cincema avui dia, amb familia o no, es un luxe.

Montse González IOC 18.10.2011 15:40

Hola a Tots i Totes!!

No entenc que passa últimament amb el cinema que ja no hi ha res que em sorprengui ... Veig una pèrdua de temps i diners anar al cinema a veure una pel · lícula (A més de que és caríssim).
    Tal i com diu algú que signa com "Quina llauna" prefereixo quedar-me a casa i posar la tv i veure algun documental o programa interessant sobre relacions socials o turisme. (Rotundament NO a programes semblants a Salvame i totes aquestes bestieses).
    És cert que hi ha pel · lícules genials però realment val la pena gastar 7 euros per anar a veure una pel · lícula en una pantalla enorme?? (Bé, això comptant que no tinguis família, porq si no és així, es converteix en "oci de luxe "...)
    Sense voler fer apologia i que em perdonin els autors .... Però no m'estranya que hi hagi pirateria!

Salut companys / es!!

RespondreInapropiat
  • Montse González IOC

18.10.2011 15:40

Hola a Tots i Totes!!

Salut companys / es!!

RespondreInapropiat
  • isabel

12.10.2011 11:35

Nosaltres- cinema

Estic d'acord amb en Guillermo, Seven és un dels millors trillers que he vist.
    Spacey, Freeman i Pitt estan genials, l'argument és molt bó, però crec que el treball dels 3 fan que la pel.lícula sigui soberbia.

RespondreInapropiat
  • BielUris

20.08.2011 08:59

subtítols

Es simplement una vergonya les poques sales en aquest país, o en una ciutat amb renom cultural com Barcelona, que passen pel•lícules en V.O.S. El doblatge és el sucre que necessiten els pobles pobres per empassar-se la merda que mengen.

V.O.S?

Dido 16.05.2011 18:43

Benvolguts amants del cinema.

Què en penseu de les pel·lícules subtitulades? Considero que, fora de Barcelona, el circuit de sales que projecten V.O.S. és pèssim i, si es vol treballar en la línia de defensar el cinema català, la millora política és potenciar la versió orginial.

Penseu-hi: Tots aquells a qui els hi faci mandra llegir els subtítols, preferiran veure una pel·lícula que entenguin "a la primera". És a dir, en català!

Què en penseu?

RespondreInapropiat
  • Dido

16.05.2011 18:43

V.O.S?

Benvolguts amants del cinema.

Què en penseu de les pel·lícules subtitulades? Considero que, fora de Barcelona, el circuit de sales que projecten V.O.S. és pèssim i, si es vol treballar en la línia de defensar el cinema català, la millora política és potenciar la versió orginial.

Penseu-hi: Tots aquells a qui els hi faci mandra llegir els subtítols, preferiran veure una pel·lícula que entenguin "a la primera". És a dir, en català!

Què en penseu?

RespondreInapropiat
  • Dido

16.05.2011 18:27

Més millors pel·lícules

Hola Esther!
    A mi també m’agrada molt el cinema i, per ampliar una mica més la llista de recomanacions que has fet, deixo escrites algunes pel•lícules super interessants per veure....
    - Terror: A part de “Psicosis”, una de les grans pel•lícules de por és “El resplandor”. El llibre de Stephen King és bo, però la pel•li de Kubrick és una obra mestra!
    - Humor: A mi també em va encantar el musical de “La vida de Brian”, però una de les comèdies més divertides que mai he vist és una pel•lícula del 1938, protagonitzada per Katherine Hepburn: “La fiera de mi niña”.
    * Ciència Ficció: jo també recomano el visionat de la primera trilogia de "La Guerra de las Galaxias". Res a dir. Irrepetibles!
    * Drama: A part de la "La Lista de Schindler", n’hi ha d’altres precioses. La darrera que més em va emocionar és “En el nombre del padre”.
    * Musical: I els musicals són els meus preferits! A banda el classic de “El Mago de Oz”, també és molt bona “Cabaret”. I si en busquem més moderns, “Mouline Rouge” em va encantar i, pels fans del Beatles, no us perdeu “Across the univers”

Gèneres cinematogràfics - Les millors pel·lícules

Esther G 31.01.2011 16:09

Tots sabem que el cinema és un art, encara que hi ha pel·lícules que podriem catalogar de "no recomanables". Tot i això crec que hi ha una sèrie de pelis qué son imprescindibles de veure. Aquí us deixo, separades per gènere, les recomanacions que us faig:
    * Terror: si algú no l'ha vist, si us plau, que dóni un cop d'ull a la gran pel·lícula "Psicosis", la versió en blanc i negre del mestre del terror, Alfred Hitchcock
    * Humor: una de les millors pel·lícules d'aquest gènere, és sens dubte "La vida de Brian", dels Monthy Python, on expliquen d'una forma diferent la vida de Jesús de Natzaret (Brian, en aquest cas).
    * Ciència Ficció: la primera trilogia de "La Guerra de las Galaxias" em va encandilar, és de les millors pel·lícules de ciència ficció de la història del cinema. Recomano el seu visionat
    * Drama: Encara que sigui considerada una pel·lícula històrica, considero "La Lista de Schindler" la millor del seu gènere.
    * Musical: No us perdeu si encara no l'heu vist, la peli de "El Mago de Oz". Als més petits segur que els encanta i als més grandets us emocionarà

RespondreInapropiat
  • m'agrada

29.04.2011 13:51

CODIGO FUENTE

És una peli molt bona l'aconsello de veure, barreja la tecnologia la física ,els mons paral·lels. Per tots aquells que els agradin les pelis de ciència ficció.

RespondreInapropiat
  • Esther G

31.01.2011 16:09

Gèneres cinematogràfics - Les millors pel·lícules

Tots sabem que el cinema és un art, encara que hi ha pel·lícules que podriem catalogar de "no recomanables". Tot i això crec que hi ha una sèrie de pelis qué son imprescindibles de veure. Aquí us deixo, separades per gènere, les recomanacions que us faig:
    * Terror: si algú no l'ha vist, si us plau, que dóni un cop d'ull a la gran pel·lícula "Psicosis", la versió en blanc i negre del mestre del terror, Alfred Hitchcock
    * Humor: una de les millors pel·lícules d'aquest gènere, és sens dubte "La vida de Brian", dels Monthy Python, on expliquen d'una forma diferent la vida de Jesús de Natzaret (Brian, en aquest cas).
    * Ciència Ficció: la primera trilogia de "La Guerra de las Galaxias" em va encandilar, és de les millors pel·lícules de ciència ficció de la història del cinema. Recomano el seu visionat
    * Drama: Encara que sigui considerada una pel·lícula històrica, considero "La Lista de Schindler" la millor del seu gènere.
    * Musical: No us perdeu si encara no l'heu vist, la peli de "El Mago de Oz". Als més petits segur que els encanta i als més grandets us emocionarà

RespondreInapropiat

1/2>