Fòrums

Nosaltres: Feina

Afegir aportació
  • Alberto ioc

04.05.2012 19:01

els interesa que es solucioni la crisis ?

Estic d'acord amb el que dieu. A més penseu una cosa, realment no els interessés a mes d'un que aquesta crisi continuï estant? Amb la crisi molts estan aprofitant per fer neteja de personal i agafant a nova gent amb contractes porqueria i sous més baixos. També amb la crisi estan intentant privatitzar moltes coses. Una d'elles és la sanitat, per això els interessa que continuï les retallades , perquè la publica decaigui i puguin fer créixer la privada. Això era ja obvi fa temps i han aprofitat la crisi per poder aconseguir-ho. En l'educació no ho tinc molt clar, però en sanitat se de que estic parlant, jo sóc un dels afectats de les retallades. A més en un bon moment perquè el gran creixi i el petit sigui més petit i així tenir mes controlat a la població. És una vergonya el que estan fent però entre qui entri, a ningú li interessa que de moment això re solucioni.

La crisis

Anmartinre 30.04.2012 13:35

T'entenc perfectament Isa, tinc amics amb la mateixa situació i la meva opinió és que el poble està pagant una crisis que no sé si ha sigut problema de tots, problemes dels polítics; jo l´únic que veig és que els ciutadans son els més vulnerables, els que ens hem de sacrificar pagant més impostos, no pujant sous, pujant preus de serveis indispensables com el transport, etc... però per quan reactivar la feina, quan afavorirem que s'obrin noves empreses i obrir més mercat per tindre més gent empleada i no tanta a l'atur? On anirem a parar?

RespondreInapropiat
  • Anmartinre

30.04.2012 13:35

La crisis

T'entenc perfectament Isa, tinc amics amb la mateixa situació i la meva opinió és que el poble està pagant una crisis que no sé si ha sigut problema de tots, problemes dels polítics; jo l´únic que veig és que els ciutadans son els més vulnerables, els que ens hem de sacrificar pagant més impostos, no pujant sous, pujant preus de serveis indispensables com el transport, etc... però per quan reactivar la feina, quan afavorirem que s'obrin noves empreses i obrir més mercat per tindre més gent empleada i no tanta a l'atur? On anirem a parar?

El treball i la crisis.

Isa 26.04.2012 14:37

Estem debatent de qui és culpa la crisi, però, realment la crisi hi és, és evident. No hi ha feina, no hi ha diners, i ens estan pujant els impostos, les hipoteques i altres serveis.
    Jo porto 2 anys sense feina, i tinc tres nens, i gràcies a que mi marit treballa, sinó no sé com pagaríem la hipoteca.
    He treballat 15 anys d'auxiliar administrativa, però per problemes de salut vaig haver de deixar la feina, quan vaig estar bé per tornar a treballar, la crisi ja havia començat, no hi havia feina, i el lloc que jo ocupava que era d'auxiliar l'ocupava ara una administrativa, cobrant el sou d'una auxiliar, Com anava jo a trobar feina del que és meu?. Doncs vaig provar amb altres coses, però eren contractes de 6
    mesos no prorrogables (treballs ocupacionals). Total que segueixo a l'atur, i formant-me per trobar qualsevol feina que em donin.

RespondreInapropiat
  • Isa

26.04.2012 14:37

El treball i la crisis.

Estem debatent de qui és culpa la crisi, però, realment la crisi hi és, és evident. No hi ha feina, no hi ha diners, i ens estan pujant els impostos, les hipoteques i altres serveis.
    Jo porto 2 anys sense feina, i tinc tres nens, i gràcies a que mi marit treballa, sinó no sé com pagaríem la hipoteca.
    He treballat 15 anys d'auxiliar administrativa, però per problemes de salut vaig haver de deixar la feina, quan vaig estar bé per tornar a treballar, la crisi ja havia començat, no hi havia feina, i el lloc que jo ocupava que era d'auxiliar l'ocupava ara una administrativa, cobrant el sou d'una auxiliar, Com anava jo a trobar feina del que és meu?. Doncs vaig provar amb altres coses, però eren contractes de 6
    mesos no prorrogables (treballs ocupacionals). Total que segueixo a l'atur, i formant-me per trobar qualsevol feina que em donin.

RespondreInapropiat
  • jony799

20.10.2011 11:46

Contesta a astals hous de gentuza

Primer de tot dir que comets moltes faltes d'ortografia i la meitat de coses que escrius no s'acaben d'entendre bé. Respecte a les critiques que els ho fas als immigrants no tens gens de rao. Mira primerament quan hi havia feina ningú es queixava i els immigrants estaven treballant igual que tots. Avui en dia els immigrants estan igual que tu tampoc tenen feina. Pensa que tens que anar a treballar al Marroc???? Trobo que ets un poc racista, però a mi no m'importa. La culpa de tot això és del govern no dels immigrants.

RespondreInapropiat
  • Rosa

16.10.2011 17:18

Feina

Respecta al que has comentat, crec que primer de tot haurias d'aprendre a escriure només una mica. Perquè hem resulta dificil llegir el que has escrit. Per continuar crec que ets una persona molt tencada amb els inmigrans i com no trobas feina creus que se las donan amb ells, però si t'informesis una mica sobre ells veurias que ho tenen més dificil que nosaltres, simplement perquè són estrangers.

¿no nya feina??

astals hous de gentuza 17.08.2011 11:30

Y la poca que ne ña se la donen als inmigrans, tan rumanesos com moros que son los protegits per estos gubernos corruptes.
    Una soluccio serie fotre mes de la mitad de esta clase de politics al carre, y los que mereisesen lo carrec, q sen ancarreguesen de arregla este desaguisado masiu de inmigrassio.

RespondreInapropiat
  • astals hous de gentuza

17.08.2011 11:30

¿no nya feina??

Y la poca que ne ña se la donen als inmigrans, tan rumanesos com moros que son los protegits per estos gubernos corruptes.
    Una soluccio serie fotre mes de la mitad de esta clase de politics al carre, y los que mereisesen lo carrec, q sen ancarreguesen de arregla este desaguisado masiu de inmigrassio.

RespondreInapropiat
  • analima

08.05.2011 23:11

Atur i solucions

Hola companys,
    Ha de ser molt dur ser jove tenir plans i no tenir la possibilitat de poder tirar-los endavant, però encara i així teniu una vida per davant i la gran majoria poques obligacions. La meva situació, com la de moltes altres persones es bastant diferent. Jo estic divorciada amb una hipoteca que pago sola, dues filles que tirar endavant i una feina de 600 euros que el setembre s'acaba. Ja no tinc dret a mes ajuda familiar i les coses es veu que es posen cada cop pitjor, jo no entenc res! Aniré tirant endavant perquè soc una dona forta, però es una llastima que aquest govern en el que havíem posat tantes esperances. ens decepcioni d'aquesta manera. S'estan carregant el futur que sou vosaltres i les meves filles.
    Molt bona sort a tots i esperem que s'acabi aviat!

Atur i solucions

Francisco Aranda 01.05.2009 21:16

Hola Tania, la teva situació és la mateixa que la meva i la de molts joves, jo tinc 23 anys i fa cinc mesos que busco feina, i per aquest motiu he decidit posar-me a estudiar per treure'm l'ESO i fer les oposicions a bomber, cal posar solucions a aquesta situació, una salutació.

RespondreInapropiat
  • José Perea

07.05.2011 18:45

FEINA?

Hola a tots,
    Suposo que ja sabeu tots que en aquest moment ja estem per damunt del 21 % de tassa de atur.
    Aixo significa que mes de 5.000.000 de persones en edat de treballar, no ho estan fent, hi el pitjor es que no treballen perquè no vulguin, sinó perquè no hi ha feina.
    Més de 1.386.000 famílies espanyoles amb tots el membres en atur. Això es totalment vergonyós e intolerable.
    Es incomprensible, la gent surt al carrer per celebrar un triomf de futbol i no som capaços de sortir a defensar els nostres drets, un de ells es viure dignament i sense feina no es pot fer.

RespondreInapropiat
  • IOC

04.05.2011 06:40

CRISI MALA

LA FEINA; CRISI MALA
    Hola a tots/es,
    Tal com va transcorrent el temps malgrat tot tan dolent és per buscar Treball ser jove com major. El meu exemple és que després d'estar tota la vida treballant en un ofici que t'ho es après de cap a cap, arriba una crisi i t'ho tira tot per terra. Et trobes al carrer sense feina i sense res, llavors crec que es el moment de formar-se estudiant. Per això jo amb la meva experiència aconsello als joves que s'ho puguin permetre que estudiïn tot el que puguin que la feina ja vindrà i al qual no pugui ànim per trobar feina que és el que no hi ha.
    Salut!

TEMPS DIFICILS

escoby 07.02.2010 12:49

Som tants que estem sense feina, i ens decidim a estudiar per pode-mos forma i poder treballar ja que ens donen molta facilitat per poder estudiar.
    Trobo que en la crisis que hi ha la gent tambe s'haprofita de la situacio i cada cop hi ha menys feina.

RespondreInapropiat
  • j

02.05.2011 21:32

crisis

La crisis ens ha fet anar malament a tothom perque ha pujat casi tot i els salaris son els mateixos no es toquen.
    Hi ha hagut gent que ha perdut la casa o el pis per no poder pagar perque estan tots al paro.
    La culpa de la crisis la te el govern espanyol que mentres ellls poden menjar i ha gent que no pot per falta de ttreball i ajudes.

crisis

LAURADC IOC 26.10.2010 15:41

Hola, a tots, estic d'acord amb tu Dani, es moment de fer-se el fort, formar-se d'obri horitzó i no quedar-se de braços creuats. Com tot, aixo passara i que millor que estem preparats perquè no torni a passar i no repetí els mateixos errors. Sempre s'ha de mirar-ho tot de la manera mes positiva, i sapiguem que laboralment, tu has de ser el primer en buscar opcions. Aixi es mes fàcil, i de segur que tens recompensa.
    Adéu, i ànims a tothom.

RespondreInapropiat

1/3>